Запис Детальніше

Вдосконалення рейтингової контрольно-оціночної системи вищого навчального закладу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вдосконалення рейтингової контрольно-оціночної системи вищого навчального закладу
 
Creator Різун, Н.О,
Тараненко, Ю.К.
 
Subject контрольно-оцінна система
рейтинг
коефіцієнт складності
технологічний час
стійкість знань
коефіцієнт кореляції
контрольно-оценочная система
рейтинг
коэффициент сложности
технологическое время
устойчивость знаний
коэффициент корреляции
controlling and evaluating system
rating
complexity index
technological time
knowledge stability
correlation index
 
Description Наведено інструменти вдосконалення методики рейтингової контрольно-
оцінної системи вищого навчального закладу. Введено методику визначення
коефіцієнта складності тестових завдань як чистого (без урахування
технологічного) часу, витраченого на правильну відповідь. Запропоновано
алгоритм поетапної актуалізації коефіцієнта складності за допомогою
первинного (експертного шкалювання складності тестових завдань) та
ітераційних (визначення відносного вагового коефіцієнта складності тестових
завдань) етапів. Розроблено методику визначення рівня стійкості знань
студентів із використанням коефіцієнта кореляції як залежності між
значеннями величин, пропорційних відповідно до нормативного та фактично
витраченого часу на кожну відповідь. Обґрунтовано доцільність обчислення
рейтингу студента шляхом коригування фактично набраної кількості балів за
правильні відповіді залежно від визначеного у ході тестового сеансу коефіцієнта
кореляції між рядами нормативного та фактично витраченого часу на кожну
відповідь.
Приведены инструменты совершенствования методики рейтинговой
контрольно-оценочной системы вуза. Введена методика определения
коэффициента сложности тестовых заданий как чистого (без учета
технологического) времени, затраченного на правильный ответ. Предложен
алгоритм поэтапной актуализации коэффициента сложности с помощью
первичного (экспертного шкалирования сложности тестовых заданий) и
итерационных (определение относительного весового коэффициента сложности
тестовых заданий) этапов. Разработана методика определения уровня
устойчивости знаний студентов с помощью коэффициента корреляции как
зависимости между значениями величин, пропорциональных соответственно
нормативному и фактически затраченному времени на каждый ответ.
Обоснована целесообразность вычисления рейтинга студента путем
корректировки фактически набранного количества баллов за правильные
ответы в зависимости от определенного в ходе тестового сеанса коэффициента
корреляции между рядами нормативного и фактически затраченного времени на
каждый ответ.
Instruments of improving the methodology of rating controlling and evaluating system in
the higher education institution are given. The methodology of defining the complexity index of
test tasks as a pure time (without taking technological time into account), spent on a correct
answer, is introduced. The algorithm of phased actualization of the complexity index with the
help of initial (expert scaling of test tasks complexity) and iterative (defining the relative
weighting coefficient of test tasks complexity) stages is suggested. The methodology of defining
the level of students' knowledge stability with the help of correlation index is developed. The
correlation index is a dependence between values, which are analogical to normative time and
the time, actually spent on every answer. The appropriateness of calculating students' rating by
means of correcting the actual score for correct answers, depending on the correlation index that
is defined between the rows of normative time and the time, actually spent on each answer
during the test session, is justified.
 
Publisher Вид-во СумДУ
 
Date 2012-09-10T11:25:07Z
2012-09-10T11:25:07Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Різун, Н.О. Вдосконалення рейтингової контрольно-оціночної системи вищого навчального закладу [Текст] / Н.О. Різун, Ю.К. Тараненко // Вісник Сумського державного університету. Серія Технічні науки. — 2012. — №1. — С. 118-130.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28003
 
Language uk