Запис Детальніше

Фасилитация эмоционального развития: гуманистические и директивные перспективы работы с эмоциональными барьерами подростков

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фасилитация эмоционального развития: гуманистические и директивные перспективы работы с эмоциональными барьерами подростков
 
Creator Кидалова, Марина Николаевна
 
Subject эмоциональный барьер
психологический барьер
психологическая защита
психоиммунная система
психологическое здоровье
переходный период развития
условия неопределенности
личностные изменения
эмоциональный интеллект
эмоциональная зрелость
гуманистический подход
директивное сопровождение
фасилитация эмоционального развития
емоційний бар'єр
психологічний бар'єр
психологічний захист
психоімунна система
психологічне здоров'я
перехідний період розвитку
умови невизначеності
особистісні зміни
емоційний інтелект
емоційна зрілість
гуманістичний підхід
директивний супровід
фасилітація емоційного розвитку
emotional barriers
psychological defense
psychological barriers
psychological immune system
mental health
transition of the conditions of uncertainty
personality changes
emotional intelligence
emotional maturity
humanistic approach
directory assistance
facilitation of emotional development
159.942::159.92-053.6
 
Description В статье актуализирована проблема сопровождения эмоционального развития в
подростковом возрасте в контексте директивных и гуманистических перспектив.
Необходимость применения фасилитации как гуманистического подхода в работе с эмоциональными барьерами подростков с учетом их специфики обосновывается посредством создания комплекса благоприятных условий для социализированного переживания условно отрицательных явлений вроде эмоциональных барьеров.
У статті актуалізовано проблему супроводу емоційного розвитку у підлітковому віці в контексті директивних і гуманістичних перспектив. Необхідність застосування фасилітації як гуманістичного підходу в роботі з емоційними бар'єрами підлітків з урахуванням їх специфіки обґрунтовується через створення комплексу сприятливих умов для соціалізованого переживання умовно негативних явищ на кшталт емоційних бар'єрів.
The specific of displaying of emotional barriers in teens determined the search of such correction approach in work with them, which would be adequate to age situation of development. According to this purpose, there is given the argued comparison of prerogatives of directive and facilitative approaches; the analysis of meaningfulness of experiencing of emotional barriers by teenagers in the context of front-rank conceptions is given.
 
Date 2017-04-11T13:13:31Z
2017-04-11T13:13:31Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Кидалова М. Н. Фасилитация эмоционального развития: гуманистические и директивные перспективы работы с эмоциональными барьерами подростков / М. Н. Кидалова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 149-158
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13392
 
Language ru
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова