Вплив логічної впорядкованості навчального матеріалу на його засвоєння студентами
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив логічної впорядкованості навчального матеріалу на його засвоєння студентами
|
|
Creator |
Рябова, В. О.
|
|
Subject |
мисленнєва діяльність
розумова діяльність елемент (структурна одиниця) навчального матеріалу зв’язки між елементами навчального матеріалу інформаційний аспект навчального матеріалу психологічний аспект навчального матеріалу пізнавальна діяльність мыслительная деятельность умственная деятельность элемент (структурная единица) учебного материала связи между элементами учебного материала информационный аспект учебного материала психологический аспект учебного материала познавательная деятельность thinking activity mental activity element (structural unit) of training material the relationship between elements of educational material informational aspect of educational material the psychological aspect of training material cognitive activity 159.942-057.87 |
|
Description |
В статті з’ясовано сутність сучасних підходів до подання навчального матеріалу, подано рекомендації щодо аналізу його змісту з метою вдосконалення навчального процесу. Автор аналізує особливості психологічного аспекту процесу засвоєння знань студентами, вказує на необхідності знання в процесі викладання (розвиваюче навчання) як структурних одиниць мисленнєвої діяльності так і типів зв’язків між ними та просторово-часових характеристик їх реалізації. В статье определена сущность современных подходов к подаче учебного материала, даются рекомендации относительно его содержания с целью усовершенствования учебного процесса. Автор анализирует особенности психологического аспекта процесса приобретения знаний студентами, подчеркивает необходимость знаний в процессе преподавания (развивающее обучение) как структурных единиц мыслительной деятельности, так и типов соединений между ними и пространственно-временных характеристик их реализации. In the article introducedthe essence of modern approaches to supply educational material, and recommendations on its content in order to improve the learning process. Author analyzes the psychological aspect of the learning process of students, emphasizes the need for knowledge in teaching (developing training) as structural units ofthinking activities and types of connections between them and the spatial and temporal characteristics of their implementation. |
|
Date |
2017-04-20T09:11:39Z
2017-04-20T09:11:39Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рябова В. О. Вплив логічної впорядкованості навчального матеріалу на його засвоєння студентами / В. О. Рябова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 54-57
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13555 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|