Систематизація понять, умінь і навичок у змісті професійно-технічної освіти
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Систематизація понять, умінь і навичок у змісті професійно-технічної освіти
|
|
Creator |
Сидоренко, В. К.
Миколаєнко, А. Є. |
|
Subject |
зміст навчання
принцип систематичності система понять умінь і навичок теоретичне і виробниче навчання спеціальний навчальний предмет содержание обучения принцип системности система понятий умений и навыков теоретическое и производственное обучение специальный учебный предмет table of contents of studies principle of systematic character system of po-nyat' [system of concepts] abilities and skills theoretical and production studies special educational object 377 |
|
Description |
Розглянуто теоретичні підходи до систематизації понять, умінь і навичок в змісті професійно-технічної освіти. Показано вплив такої систематизації на можливості якнайповнішої реалізації міжпредметних зв’язків та інтеграційних підходів у навчальному процесі. Результати проведеної роботи можуть стати основою для розробки ефективних методик навчання, спрямованих на успішне засвоєння учнями понять і формування в них умінь і навичок. Рассмотрены теоретические подходы к систематизации понятий, умений и навыков в содержании профессионально-технического образования. Показано влияние такой систематизации на возможности наиболее полной реализации межпредметных связей та интеграционных подходов в учебном процессе. Результаты проведенной работы могут стать основанием для разработки эффективных методик обучения, направленных на успешное усвоение учащимися понятий и формирование у них умений и навыков. Theoretical approaches are considered to systematization of concepts, abilities and navi-chek in maintenance of profesiyno-tekhnichnoy education. Influencing of such systematization is shown on possibility of the most complete realization of intersubject connections and approaches of integrations in an educational process. Conducted job performances can become basis for development of effective methods of studies, directed on the successful mastering the students of concepts and forming in them of abilities and skills. |
|
Date |
2017-04-20T08:35:16Z
2017-04-20T08:35:16Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сидоренко В. К. Систематизація понять, умінь і навичок у змісті професійно-технічної освіти / В. К. Сидоренко, А. Є. Миколаєнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 65-71
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13542 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|