Запис Детальніше

"Формуюче" оцінювання, як технологія комплексної оцінки у тестовому контролі студентів спеціальних медичних груп

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title "Формуюче" оцінювання, як технологія комплексної оцінки у тестовому контролі студентів спеціальних медичних груп
 
Creator Блавт, Оксана
 
Subject студент
спеціальна медична група
контроль
технологія
оцінювання
student
a special medical group
control
technology
evaluation
студент
специальная медицинская группа
контроль
технология
оценка
355.233.22
 
Description Розглянуто питання теоретико-методичних основ методики оцінки результатів тестового контролю у фізичному вихованні студентів спеціальних медичних груп. Завдання роботи – з використанням загально-наукових методів теоретичного рівня, дидактично змоделювати технологію комплексного оцінювання результатів тестового моніторингу студентів з відхиленнями у стані здоров’я. Представлена у дослідженні розроблена інноваційна дидактична модель технології «формуючого» оцінювання результатів тестового контролю, скоординована відповідно до основних положень концепції організації і формування змісту тестового контролю студентів у фізичному вихованні спеціальних медичних груп для забезпечення ефективної реалізації її аналітичної функції.
The question of theoretical and methodological foundations methodology for evaluation the results of the test control in students’ physical education in special medical groups in universities is considered. Еvaluation is the basis of governance in this process and factor that ensures the effective implementation of control functions. Іn students’ physical education in special medical groups occupying a prominent place in the achievement of efficiency. The evaluation is considered the main factor of influence in physical education in general, as it has long-term consequences. The task of the work – didactic technology to model complex evaluation of the test results of monitoring of students with disabilities in health of using general scientific methods of theoretical. The developed technology integrated didactic model evaluation test results of monitoring students with disabilities in health is based on the need to improve the content regulations in a special medical group. It is presented like a semantic model procedures that seamlessly integrate
organizational and technological mechanisms of information processing test monitoring. The study of technology innovation model «formative» evaluation of the results of test control, coordinated under the provisions of the basic concepts of the formation and content of the test control of students’ physical education in special medical groups didactic ensure effective implementation of analytic functions is presented.
Рассмотрены вопросы теоретико-методических основ методики оценки результатов тестового контроля в физическом воспитании студентов специальных медицинских групп. Задача работы – с использованием
научных методов теоретического уровня, дидактически смоделировать технологию комплексной оценки результатов тестового мониторинга студентов с отклонениями в состоянии здоровья. Представленная в исследовании разработана инновационная дидактическая модель технологии «формирующего» оценивания результатов тестового контроля, скоординирована в соответствии с основными положениями концепции организации и формирования содержания тестового контроля студентов в физическом воспитании специальных медицинских групп для обеспечения эффективной реализации ее аналитической
функции.
 
Date 2017-04-20T09:43:47Z
2017-04-20T09:43:47Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Блавт Оксана. "Формуюче" оцінювання, як технологія комплексної оцінки у тестовому контролі студентів спеціальних медичних груп / О. Блавт // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), Вип. 03 (72) 16. - С. 12-16
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13572
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова