Запис Детальніше

Transparency in teaching vocational training teacher as a pedagogical problem

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Transparency in teaching vocational training teacher as a pedagogical problem
Транспарентність підготовки педагога професійного навчання як педагогічна проблема
 
Creator Tytova, Nataliya
Титова, Наталія
 
Subject vocational education and training
future vocational training teacher
transparency
higher education
професійна освіта і навчання
педагог професійного навчання
транспарентність
вища освіта
378.011.3-051:377
 
Description Analyzed the transparency teaching of vocational training teachers as one of the important conditions for their effective professional education. Determined the components in psychological and pedagogical preparation of vocational training teachers and proved their interrelation and interdependence on the principles of diversification approach
Представлені аналіз транспарентності підготовки педагогів професійного навчання як однієї з важливих умов забезпечення якості професійної освіти. Виокремлено суттєві складові психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання і обґрунтовано їх взаємозв’язок і взаємозалежність на основі диверсифікаційного підходу
 
Date 2017-05-03T07:18:24Z
2017-05-03T07:18:24Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Tytova N.M. Transparency in teaching vocational training teacher as a pedagogical problem / N.M. Tytova // Topical questions of contemporary science: Collection of scientific articles. – Aspekt Publishing of Budget Printing Center, Taunton, MA 02780, United States of America, 2017. – Р. 478-481. ISBN 978-0-9988732-1-3
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13755
 
Language uk
 
Publisher Aspekt Publishing of Budget Printing Center, Taunton, MA 02780, United States of America