Запис Детальніше

The Vitalistic Components of the Nietzschean Man: Society, Culture, Education

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The Vitalistic Components of the Nietzschean Man: Society, Culture, Education
 
Creator Dimopoulos, Bill
 
Subject life
genius
transformation
pain
terror
society
culture
education
життя
геній
трансформація
біль
терор
суспільство
культура
освіта
жизнь
гений
трансформация
боль
террор
общество
культура
образование
37.013
 
Description The nietzschean man is composed on the basis of life’s attempt to realize the terror,
the horror and the absurdity hiding in itself. In others words it concerns an extremely
dangerous, tragic as well as uncertain demand fulfilled only by means of society,
culture and education. As a consequence of this triple help emerges a new category
of men called to struggle against the tragic content of existence. It’s about a coming
generation with “intrepidity of vision”, which does not, however, have relations with the
bloodthirsty barbarians. This is because its power does not deliver from the brutal force
but from the intellectual ability to stand and transform the pain into representations
justifying the world.
Ніцшеанська людина являє собою композицію, засновану на спробі
життя визнати утаємничені в ньому самому терор, жах і абсурд. Інакше кажучи, мова йде про надзвичайно небезпечний, трагічний і в той же час невизначений запит, який задовольняється тільки за допомогою суспільства,
культури і освіти. Як наслідок цієї потрійний допомоги з’являється нова категорія людини, покликаної боротися проти трагічного змісту екзистенції.
Йдеться про прийдешнє покоління з «відвагою в очах», яке, однак, не має
відношення до кровожерливих варварів. Це тому, що їх влада походить не
від грубої сили, а від інтелектуальних здібностей терпіти і трансформувати
біль в уявлення, що виправдовують світ.
Ницшеанский
человек
представляет собой композицию, основанную на
попытке жизни признать таящийся в ней самой террор, ужас и абсурд. Иначе
говоря, речь идет о чрезвычайно опасном, трагическом и в то же время неопределенном запросе, который удовлетворяется только с помощью общества,
культуры и образования. Как следствие этой тройной помощи появляется
новая категория человека, призванного бороться против трагического содержания экзистенции. Речь идет о грядущем поколении с «отвагой в глазах»,
которое, однако, не имеет отношения к кровожадным варварам. Это потому,
что его власть исходит не от грубой силы, а от интеллектуальной способности
терпеть и трансформировать боль в представления, оправдывающие мир.
 
Date 2017-05-03T08:13:16Z
2017-05-03T08:13:16Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Dimopoulos B. The Vitalistic Components of the Nietzschean Man: Society, Culture, Education / Bill Dimopoulos // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ : Інститут вищої освіти НАПН України, 2016. – № 2 (19). – C. 155-162
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13781
 
Language en
 
Publisher Інститут вищої освіти НАПН України