Імідж-маркетинг як механізм державного управління процесами формування політичної духовності
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Імідж-маркетинг як механізм державного управління процесами формування політичної духовності
|
|
Creator |
Кіслов, Д. В.
|
|
Subject |
держава
духовність духовні комунікації государство духовность имидж информация state image information 304.4.: 321.04 |
|
Description |
У статті розглядаються принципи та методи формування іміджу країни у просторах політичних і соціокультурних комунікацій. В статье рассматриваются принципы и методы формирования имиджа страны в пространствах политических и социокультурных коммуникаций. In the article discusses the principles and methods of forming the country's image in the space of cultural communications international community. |
|
Date |
2017-05-11T07:37:16Z
2017-05-11T07:37:16Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кіслов Д. В. Імідж-маркетинг як механізм державного управління процесами формування політичної духовності / Д. В. Кіслов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22: Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Спецвипуск : Політика і духовність в умовах глобальних викликів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції, 2-3 квітня 2014 р. - С. 321-327
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13956 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|