Запис Детальніше

Імідж-маркетинг як механізм державного управління процесами формування політичної духовності

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Імідж-маркетинг як механізм державного управління процесами формування політичної духовності
 
Creator Кіслов, Д. В.
 
Subject держава
духовність
духовні комунікації
государство
духовность имидж
информация
state
image
information
304.4.: 321.04
 
Description У статті розглядаються принципи та методи формування іміджу країни у
просторах політичних і соціокультурних комунікацій.
В статье рассматриваются принципы и методы формирования имиджа страны в
пространствах политических и социокультурных коммуникаций.
In the article discusses the principles and methods of forming the country's image in the
space of cultural communications international community.
 
Date 2017-05-11T07:37:16Z
2017-05-11T07:37:16Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Кіслов Д. В. Імідж-маркетинг як механізм державного управління процесами формування політичної духовності / Д. В. Кіслов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22: Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Спецвипуск : Політика і духовність в умовах глобальних викликів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції, 2-3 квітня 2014 р. - С. 321-327
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13956
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова