Запис Детальніше

Збагачення словника дошкільників у театрально-ігровій діяльності: педагогічні умови

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Збагачення словника дошкільників у театрально-ігровій діяльності: педагогічні умови
 
Creator Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна
 
Subject дошкільна
освіта
театрально-ігрова
діяльність
збагачення
словника
педагогічні
умови
371
 
Description У статті досліджено актуальну педагогічну проблему збагачення словника дошкільників у театрально-ігровій діяльності, визначено концептуальні підходи її вирішення, обґрунтовано педагогічні умови збагачення словника дошкільників. Доведено, що ефективність збагачення словника старших дошкільників у театрально-ігровій діяльності забезпечується сукупністю педагогічних умов. Визначено, що театрально-ігрова діяльність виступає у трьох аспектах: як гра, праця і видовище. Під час гри відбувається активізація слів; у праці словник дошкільнят збагачується новими словами; під час видовища словник дітей збагачується образною емоційно забарвленою лексикою.
 
Date 2017-07-12T08:09:16Z
2017-07-12T08:09:16Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Алексєєнко-Лемовська Л. В. Збагачення словника дошкільників у театрально-ігровій діяльності: педагогічні умови / Л.В. Алексєєнко-Лемовська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. - Житомир, 2012. - Випуск 65. – С. 58-67
2076-6173
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15035
 
Language uk
 
Relation Педагогічні науки;
 
Publisher Видавництво ЖДУ імені Івана Франка