Запис Детальніше

Особливості розвитку усного монологічного мовлення у розумово відсталих учнів 7-го класу на уроках літератури

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості розвитку усного монологічного мовлення у розумово відсталих учнів 7-го класу на уроках літератури
 
Creator Кравець, Ніна
Шибецька, В. В.
 
Subject усне монологічне мовлення
розумово відсталі учні
словниковий запас
лексичні вправи
уроки літератури
устная монологическая речь
умственно отсталые ученики
уроки литературы
лексические упражнения
словарный запас
monologic speech
literature lessons
lexical exercises
vocabulary
mentally retarded pupils
 
Description Визначено роль усного мовлення у житті дитини з порушеннями інтелектуального розвитку. Розкрито особливості усного монологічного мовлення розумово відсталих учнів 7-го класу. Обґрунтовано необхідність корекційної роботи по розвитку усного монологічного мовлення розумово відсталих семикласників. Схарактеризовані основні методи, засоби та прийоми розвитку усного монологічного мовлення даної категорії учнів шляхом збагачення лексичного запасу на уроках літератури.
Определена роль устной речи в жизни ребенка с нарушениями интеллектуального развития. Раскрыты особенности устной монологической речи умственно отсталых учеников 7-го класса. Обоснована необходимость коррекционной работы по развитию устной монологической речи умственно отсталых семиклассников. Охарактеризованы основные методы, средства и приемы развития устной монологической речи данной категории учащихся путем обогащения лексического запаса на уроках литературы.
The role of monologic speech in the life of a child with intellectual disabilities is defined. The features of the oral monologic speech of the mentally retarded pupils of the 7th grade are revealed. The necessity of corrective work on development of oral monologic speech of mentally retarded students is grounded. The main methods, means and methods of development of oral monologic speech of this category of students by enriching the lexical stock in literature lessons are described.
 
Date 2017-05-15T13:03:24Z
2017-05-15T13:03:24Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Шибецька В. В. Особливості розвитку усного монологічного мовлення у розумово відсталих учнів 7-го класу на уроках літератури / В. В. Шибецька, Н. П. Кравець // Науковий журнал "Молодий вчений". - 2017. - № 3 (43). - С. 506-512
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14027
 
Language uk