Запис Детальніше

Порівняльна характеристика кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху та їх однолітків зі збереженим слухом

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Порівняльна характеристика кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху та їх однолітків зі збереженим слухом
 
Creator Джевага, В. В.
 
Subject адаптивне фізичне виховання
кінестетичні здібності
молодші школяр
адаптивное физическое воспитание
кінестетичні [кинестические] способности
младшие школьники
adaptive physical education
kinesthetic abilities
younger students
 
Description У статті розглянуто стан сформованості кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами
слуху. Проводиться порівняльний аналіз показників розвитку кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з
вадами слуху та їх однолітків зі збереженим слухом. У експерименті прийняло участь 117 дітей молодшого шкільного віку
без порушень слухової функції та 124 дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху. Встановлено достовірні відмінності в
розвитку кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху у порівнянні з їхніми однолітками зі
збереженим слухом.
В статье рассмотрено состояние
сформированности кинестетических способностей детей младшего школьного возраста с изъянами слуха. Проводится
сравнительный анализ показателей развития кинестетических способностей детей младшего школьного возраста с
изъянами слуха и их одногодков с сохраненным слухом. В эксперименте приняло участие 117 детей младшего школьного
возраста без нарушений слуховой функции и 124 детей младшего школьного возраста с изъянами слуха. Установлены
достоверные отличия в развитии кинестетических способностей детей младшего школьного возраста с изъянами слуха в
сравнении с их однолетками с сохраненным слухом.
The article examines the state of formation kinesthetic abilities of primary school children
with hearing impairments. The comparative analysis indexes of kinesthetic abilities of primary school children with hearing disabilities
and their peers with preserved hearing. In the experiment was attended by 117 primary school children without disabilities auditory
function and 124 primary school children with hearing impairments. Found significant differences in kinesthetic abilities of primary school children with hearing problems compared with their peers with preserved hearing.
 
Date 2017-05-18T12:40:30Z
2017-05-18T12:40:30Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Джевага В. В. Порівняльна характеристика кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху та їх однолітків зі збереженим слухом / В. В. Джевага // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : [зб. наук. праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), Вип. 4 (74). - C. 21-24
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14125
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова