Старанність як компонент особистісного розвитку студентів
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Старанність як компонент особистісного розвитку студентів
Diligenceas a component of personal development of students Прилежание как компонент личностного развития студентов |
|
Creator |
Сидоренко, Ольга Борисівна
Поліщук, Светлана Петровна |
|
Subject |
Психологія студентів
старанність студенти особистісний розвиток сумлінність рівні старанності Psychology of students diligence personal development students cons conscientiousness Психология студентов diligence levels прилежание студенты личностное развитие добросовестность уровни прилежания |
|
Description |
У Законі України «Про вищу освіту» основна увага приділяється розвитку особистісних якостей студентів, що є основою професійної компетентності, якими повинен оволодіти здобувач відповідного ступеня вищої освіти. В зв’язку з цим постає практична необхідність пошуку тих компонентів у структурі особистості, які запускають механізми саморозвитку і самовдосконалення, серед яких вагоме місце займає старанність. Навчання у вищому навчальному закладає сенситивним періодом для розвитку старанності через глибоке знайомство з професією, оволодіння загальною культурою інтелектуальної діяльності, можливість підвищити рівень особистісного розвитку – все це сприяє розвитку старанності. Детермінантами становлення старанності серед інших компонентів є самостійна робота та систематичність відвідування занять, які водночас є і характеристиками старанності.
Стаття присвячена дослідженню феномена старанності як компонента особистісного розвитку студентів. Розкрито особистісні чинники розвитку старанності серед яких: сумлінність, відповідальність, ставлення до діяльності, організованість, вольові якості та чинники професійного середовища, самостійна робота студентів, систематичність перевірки та контролю знань, умінь і навичок студентів. Виявлено рівні старанності студентів та окреслені шляхи розвитку старанності в умовах університету. The article investigates the phenomenon of diligence as a component of personal development of students. Discloses personal factors of diligence among them: conscientiousness, responsibility, attitude to the activity, organization, volitional qualities and factors of professional environment, independent work of students, systematic inspection and control of knowledge, abilities and skills of students. Diligence revealed levels of students and ways of diligence in the university environment. Статья посвящена исследованию феномена прилежания как компонента личностного развития студентов. Раскрыто личностные факторы развития прилежания среди которых: добросовестность, ответственность, отношение к деятельности, организованность, волевые качества и факторы профессиональной среды, самостоятельная работа студентов, систематичность проверки и контроля знаний, умений и навыков студентов. Выявлено уровни прилежания студентов и намечены пути его развития в условиях университета. |
|
Date |
2017-05-19T10:33:07Z
2017-05-19T10:33:07Z 2017-02 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сидоренко О. Б. Старанність як компонент особистісного розвитку студентів / О. Б. Сидоренко // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, V (52), Issue: 113, Budapest. - 2017. - P. 83-87
p-ISSN 2308-5258 e-ISSN 2308-1996 http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14132 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
BUDAPEST
|
|