Запис Детальніше

Вплив когнітивного підходу на формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив когнітивного підходу на формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії
 
Creator Сльоза (Кріт), Наталія Василівна
 
Subject когнітивні процеси
фізична географія
учні основної школи
підручник
процес навчання
формування
самостійні уміння
cognitive processes
independent skills formation
the learning process
the textbook
students оf school
physical geography
373.5 : 911.2
 
Description У статті охарактеризований вплив когнітивного підходу на
формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної
географії, які є окремою предметною компетенцією. Встановлено, що
найефективнішим засобом набуття здатностей самостійно здобувати
знання у начальному процесі школи є освітня модель – підручник.
Визначено роль окремих пізнавальних процесів (відчуття, сприйняття,
увага, пам’ять, мислення, уява, мова) у самостійній навчальній діяльності
школярів. Проаналізовано підходи щодо урахування специфіки когнітивних
процесів та їх удосконалення під час роботи з навчальною книгою.
The article characterizes the effect of the cognitive approach on the
formation of students’ independent skills in the learning process of physical
geography, which is considered as separate subject competence. It is established
that the most effective means of acquiring abilities of knowledge independent
gain in the school educational process is an educational model – a textbook. The
role of individual cognitive processes (sensation, perception, attention, memory,
thinking, imagination, speech) in a self-learning activity of students is defined. The approaches regarding to the account of specificity of cognitive processes
and their improvement at working with educational book are analyzed.
 
Date 2017-05-22T11:05:02Z
2017-05-22T11:05:02Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Сльоза Н. В. (Кріт Н. В.) Вплив когнітивного підходу на формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії / Н. В. Сльоза // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М. Т. Мартинюк]. – Умань : ПП Жовтий, 2015. – В. 1. – С. 333-340
2307-4906
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14161
 
Language uk
 
Publisher ПП Жовтий