Запис Детальніше

Методичні особливості формування вмінь самостійної роботи учнів з підручником фізичної географії

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні особливості формування вмінь самостійної роботи учнів з підручником фізичної географії
 
Creator Кріт, Наталія Василівна
 
Subject формування вмінь
методична модель
фізична географія
підручник
самостійна робота
the formation of skills
independent work
textbook
physical geography
methodical model
 
Description Стаття присвячена розв’язанню наукової проблеми формування вмінь самостійної роботи учнів основної школи з підручником фізичної географії. Доведено, що запорукою успішного формування вмінь самостійної роботи є методично продумана співпраця суб’єктів навчання. Схарактеризовано особливості системи спеціальних завдань, що є механізмом та методичною основою процесу формування досліджуваних вмінь. Запропоновано методичну модель, що дозволяє розглянути основні аспекти проблеми формування вмінь самостійної роботи з навчальною книгою.
The article is dedicated to solution of scientific problem of pupils’ independent work skills formation with physical
geography textbook. It is proved that the key to successful formation of independent work skills are methodically thought-out
cooperation of teacher and pupils. Author determined features of the special tasks system which is a mechanism and methodological
foundation for the formation of the investigated skills. Methodical model of independent work skills formation of secondary school
pupils with physical geography textbook is offered
 
Date 2017-05-22T11:11:27Z
2017-05-22T11:11:27Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Кріт Н. В. Методичні особливості формування вмінь самостійної роботи учнів з підручником фізичної географії / Н. В. Кріт // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology / [Editor-in-chief: Dr. Xenia Vamos]. – Budapest : Editor and authors of individual articles, 2016/ - IV (42). - Issue 87. - P. 28-33
2308-5258
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14162
 
Language uk
 
Publisher Editor and authors of individual articles