Запис Детальніше

Стан підготовленості до навчання у загальноосвітній школі як критерій ефективності реабілітаційної програми дітей після кохлеарної імплантації

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стан підготовленості до навчання у загальноосвітній школі як критерій ефективності реабілітаційної програми дітей після кохлеарної імплантації
 
Creator Заставна, О. М.
 
Subject діти старшого дошкільного віку
кохлеарна імплантація
фізична реабілітація
дети старшего дошкольного возраста
кохлеарная имплантация
физическая реабилитация
senior preschool children
cochlear implantation
physical rehabilitation
378.147:796.035:294.527
 
Description Дослідження присвячено визначенню ефективності програми фізичної реабілітації дітей старшого
дошкільного віку, які перенесли кохлеарну імплантацію. Розроблена для них програма включала кінезітерапію
(дихальні, загальнорозвиваючі, спеціальні вправи), загартування, масаж (логопедичний, загальний), побутову
абілітацію. Після річного впровадження програми встановлено достовірне (p<0,05) відносно вихідних показників
покращення параметрів фізичного та психомоторного розвитку, зростання розумової працездатності дітей, що
дозволить їм піти до загальноосвітньої школи і інтегруватись у суспільство здорових однолітків.
Исследование
посвящено определению эффективности программы физической реабилитации детей старшего дошкольного
возраста, которые перенесли кохлеарную имплантацию. Разработанная для них программа включала
кинезитерапию (дыхательные, общеразвивающие, специальные упражнения), закаливание, массаж (логопедический,
общий), бытовую абилитацию. После годичного использования программы установлено достоверное (p<0,05)
относительно исходных показателей улучшение параметров физического, психомоторного развития, увеличение
умственной работоспособности детей, что позволит им вступить в общеобразовательную школу и
интегрироваться в общество здоровых сверстников.
Cochlear implantation is the most effective means of correcting severe
hearing impairment that makes it possible to restore acoustic reference, spoken language, live a full life. Children who underwent
CI are characterized by high rehabilitation potential, because of timely restoration of hearing and appropriate rehabilitation can
quickly catch up with the development of healthy peers. The aim of the study was to identify the impact of our program of
physical rehabilitation for physical, mental and psychomotor development efficiency of preschool children after cochlear
implantation as a criteria of opportunity of studying in school. There were examined 19 children after cochlear implantation and
21 deaf child who studied the program of preschool education for deaf children. Comparison group consisted of 40 children with
normal hearing. The annual program of physical rehabilitation included the household habilitation, morning hygienic gymnastics,
kinesitherapy (general developmental, breathing, articulation exercises, children's yoga, feetball aerobics); massage (logopaedic,
total); hardening. Proceedings of the rehabilitation program in the background restoring hearing promoted distinct improvement
indicators anthropometric development (mass, size of the chest, stomach, thigh, shoulder) and positive dynamics of all studied
parameters psychomotor condition (visual-motor coordination, speed and accuracy of movement, development of perception,
visual memory and auditory evaluation of development) children with cochlear implants (p <0.05). Index mental capacity and
switching attention reached the average level. This enables children with implant study together with their peers with normal
hearing and quickly to fully integrate into the society of healthy people. The expressed positive dynamics in children with hearing
impairment were not found.
 
Date 2017-05-23T07:44:07Z
2017-05-23T07:44:07Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Заставна О. М. Стан підготовленості до навчання у загальноосвітній школі як критерій ефективності реабілітаційної програми дітей після кохлеарної імплантації / О. М. Заставна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), Вип. 3К 1 (70) 16. - С. 380-384
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14197
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова