Model forming of cognitive activity of future officers in the process of study of common to all arm disciplines
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Model forming of cognitive activity of future officers in the process of study of common to all arm disciplines
Mодель формирования познавательной активности будущих офицеров в процессе изучения общевойсковых дисциплин МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОВІЙСЬКОВИХ ДИСЦИПЛІН |
|
Creator |
Рахманов, В.О.
|
|
Subject |
cognitive activity; common to military disciplines; future officers; model of forming of cognitive activity
378.147 (042.3) познавательная активность; общевойсковые дисциплины; будущие офицеры; модель формирования познавательной активности 378.147 (042.3) пізнавальна активність; загальновійськові дисципліни; майбутні офіцери; модель формування пізнавальної активності 378.147 (042.3) |
|
Description |
In the article the model of forming of cognitive activity of future officers is considered in the process of study of common to all arm disciplines, as a mean of increase of activity of students is in higher soldiery educational establishments. The stages of studies, each of which through the certain types of activity of teacher and student, create terms for stimulation of motivation, as a result character of the purchased knowledge’s, abilities, skills.
В статье рассмотрена модель формирования познавательной активности будущих офицеров в процессе изучения общевойсковых дисциплин, как средство повышения активности студентов в высших военных учебных заведениях. Этапы учебы, каждый из которых реализуеться через определенные виды деятельности преподавателя и студента, создают условия для стимулирования мотивации, как следствие характер приобретенных знаний, умений, навыков. У статті розглянута модель формування пізнавальної активності майбутніх офіцерів в процесі вивчення загальновійськових дисциплін, як засобу підвищення активності студентів у вищих військових навчальних закладах. Етапи навчання, кожен з яких реалізувався через певні види діяльності викладача і студента, створюють умови для стимулювання мотивації, як наслідок характер придбаних знань, вмінь, навичок. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-09-07
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/2143
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; Том 1 (2010); 34
|
|
Language |
ru
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|