Запис Детальніше

Model forming of cognitive activity of future officers in the process of study of common to all arm disciplines

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Model forming of cognitive activity of future officers in the process of study of common to all arm disciplines
Mодель формирования познавательной активности будущих офицеров в процессе изучения общевойсковых дисциплин
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОВІЙСЬКОВИХ ДИСЦИПЛІН
 
Creator Рахманов, В.О.
 
Subject cognitive activity; common to military disciplines; future officers; model of forming of cognitive activity
378.147 (042.3)
познавательная активность; общевойсковые дисциплины; будущие офицеры; модель формирования познавательной активности
378.147 (042.3)
пізнавальна активність; загальновійськові дисципліни; майбутні офіцери; модель формування пізнавальної активності
378.147 (042.3)
 
Description  In the article the model of forming of cognitive activity of future officers is considered in the process of study of common to all arm disciplines, as a mean of increase of activity of students is in higher soldiery educational establishments. The stages of studies, each of which through the certain types of activity of teacher and student, create terms for stimulation of motivation, as a result character of the purchased knowledge’s, abilities, skills.
 В статье рассмотрена модель формирования познавательной активности будущих офицеров в процессе изучения общевойсковых дисциплин, как средство повышения активности студентов в высших военных учебных заведениях. Этапы учебы, каждый из которых реализуеться через определенные виды деятельности преподавателя и студента, создают условия для стимулирования мотивации, как следствие характер приобретенных знаний, умений, навыков.
 У статті розглянута модель формування пізнавальної активності майбутніх офіцерів в процесі вивчення загальновійськових дисциплін, як засобу підвищення активності студентів у вищих військових навчальних закладах. Етапи навчання, кожен з яких реалізувався через певні види діяльності викладача і студента, створюють умови для стимулювання мотивації, як наслідок характер придбаних знань, вмінь, навичок.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2012-09-07
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/2143
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; Том 1 (2010); 34
 
Language ru
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).