Запис Детальніше

The testing as the method of estimation of student’s studying achievement

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The testing as the method of estimation of student’s studying achievement
Tестирование как метод оценивания учебных достижений студентов
ТЕСТУВАННЯ ЯК МЕТОД ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ
 
Creator Смолінчук, Л.С.
 
Subject
371.212.1(045)

371.212.1(045)

371.212.1(045)
 
Description  The article touches upon the formation and development of the pedagogical testing.
 В статье проанализирован вопрос педагогического тестирования как способа измерения, оценивания успешности и обучения.
 У статті проаналізовано питання педагогічного тестування, як способу виміру, оцінювання успішності і навчання
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2012-09-07
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/2146
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; Том 1 (2010); 74
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).