The testing as the method of estimation of student’s studying achievement
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
The testing as the method of estimation of student’s studying achievement
Tестирование как метод оценивания учебных достижений студентов ТЕСТУВАННЯ ЯК МЕТОД ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ |
|
Creator |
Смолінчук, Л.С.
|
|
Subject |
—
371.212.1(045) — 371.212.1(045) — 371.212.1(045) |
|
Description |
The article touches upon the formation and development of the pedagogical testing.
В статье проанализирован вопрос педагогического тестирования как способа измерения, оценивания успешности и обучения. У статті проаналізовано питання педагогічного тестування, як способу виміру, оцінювання успішності і навчання |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-09-07
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/2146
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; Том 1 (2010); 74
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|