Запис Детальніше

The gender peculiarities of psychological training of managers of educational institutions

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The gender peculiarities of psychological training of managers of educational institutions
Гендерные особенности психологической подготовки руководителей учебных заведений
ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ КЕРІВНИКІВ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
 
Creator Кот, Г.М.
 
Subject the students’ psychological training; the general and special psychological skills; students’ professional development; psychological technologies
378.11:159.923(045)
психологическая подготовка; гендерный фактор; формирование специальных психологических умений; психологический тренинг
378.11:159.923(045)
психологічна підготовка; гендерний фактор; формування спеціальних психологічних вмінь; психологічний тренінг
378.11:159.923(045)
 
Description  The article is devoted to the research of structural components and personal determination of the students’ psychological training in order to develop psychological technologies for creation and development of general and special psychological skills, vocationally significant constituents of the professional and individual development of students.
 Статья посвящена проблеме использования гендерного фактора в организации, конструировании и проведении психологической подготовки руководителей учебных заведений, с целью разработки психологических технологий формирования и развития общих и специальных психологических умений, посредством психологического тренинга.
 Стаття присвячена врахуванню і використанню гендерного фактору в організації, конструюванні і проведенні психологічної підготовки  керівників навчальних закладів з метою  розробки психологічних технологій формування і розвитку загальних і спеціальних психологічних вмінь засобами психологічного тренінгу.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2012-09-07
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/2141
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; Том 1 (2010); 38
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).