Запис Детальніше

Впрвадження в учбовий процес з фізичного виховання занять з аквафітнесу для формування умінь і навичок майбутніх вчителів музики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Впрвадження в учбовий процес з фізичного виховання занять з аквафітнесу для формування умінь і навичок майбутніх вчителів музики
 
Creator Бондар, Т. К.
 
Subject учбовий процес
аквафітнес
вчителі музики
студенти
учебный процесс
студенты
аквафитнес
учителя музыки
educational process
aquafitness
teachers of music
educational process of students
796.012.6.797.21]37.013..78
 
Description У статті відображено особливості впровадження в учбовий процес з фізичного виховання студентів,
майбутніх вчителів музики, занять з аквафітнесу, як одного з найефективніших засобів для зміцнення здоров’я і
фізичного розвитку людини. Аналізуються результати педагогічних спостережень, робляться висновки, надаються
належні рекомендації щодо впровадження в учбовий процес занять з аквафітнесу враховуючи індивідуальні специфічні
можливості організму музикантів і особливості їх подальшої педагогічної діяльності.
В статье отражены особенности внедрения в учебный процесс физического воспитания студентов,
будущих учителей музыки, занятий аквафитнесом, как одного из наиболее эффективных средств для укрепления
здоровья и физического развития человека. Анализируются результаты педагогических наблюдений, делаются
выводы, предоставляются соответствующие рекомендации относительно внедрения в учебный процесс занятий
аквафитнесом, учитывая индивидуальные специфические возможности организма музыкантов и особенности их
будущей педагогической деятельности.
The article shows the features of introduction of physical lessons of aquafitness in
educational process of students, future teachers of music as one of the most effective means to promote health and physical
development. The article focuses on the fact that preserving and strengthening health, improving adaptation abilities of students
during their studies at the university is an important part of higher education, because during this period the foundation for the
success and longevity of future professional activity is being formed. It is noted that physical education must also take into
account the specific characteristics of student musicians professional activity. Aquafitness is seen as a kind of physical activity
that has a number of advantages over other types of recovery. The introduction of physical training of aquafitness in educational
process of future music teachers to encourage students to physical trainingis grounded. The results of pedagogical observations
are analyzed, the conclusions about the changing attitudes of students-musicians to sports and recreation activities, their
importance to the human health, physiological and emotional state, as well as the importance of further professional activity are
made. The appropriate recommendations for implementation of aquafitness classes in the educational process of future
musicians considering individual organism specific features and especially their future educational activities are given.
 
Date 2017-05-24T09:05:19Z
2017-05-24T09:05:19Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Бондар Т. К. Впрвадження в учбовий процес з фізичного виховання занять з аквафітнесу для формування умінь і навичок майбутніх вчителів музики / Т. К. Бондар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), Вип. 3К 1 (70) 16. - С. 305-308
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14211
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова