Запис Детальніше

Ціннісно-виховний аспект блогінгу в сучасній мовній освіті

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ціннісно-виховний аспект блогінгу в сучасній мовній освіті
 
Creator Страшко, Ірина Володимирівна
 
Subject блогосфера
ціннісно–виховний аспект
самореалізація
мовна освіта
blogosphere
axiological and educative aspects
self– realization
language education
 
Description В статті розглянуто блогінг як універсальний і компенсаторний засіб лінгво-соціальної взаємодії. Мета даної публікації – розкрити ціннісно-виховний аспект блогінгу в сучасній мовній освіті. Ціннісний аспект комунікації в блогах полягає у створенні комунікативного простору, що сприяє розповсюдженню інновацій, розширенню дидактичного простору і часу, забезпечує суб’єктів освіти продуктивною мовною практикою, створюючи пролонгований комунікативний процес. Блогінг передбачає рівноправність, партнерство суб’єктів спілкування, надає можливості самовираження і саморепрезентації; стимулює особистісне залучення в процес навчання, самоосвіти і самовиховання. Успішна реалізація блогінгу з освітньою метою передбачає взаємозв’язок аксіологічного і комунікативного підходів, коли існуюча система цінностей виконує методологічну функцію, а компетентнісний підхід надає спосіб її реалізації.
The paper presents blogging as a universal and compensatory means of
linguistic and social interaction. The purpose of this publication is to reveal the
axiological and educative aspects of blogging in modern language education. An
axiological aspect of communication in blogs consists in creating a communicative
space conducive to the spread of innovation and the expansion of didactic space
and time. This communicative space provides a productive language practice for
learners, creating a prolonged communication process. Blogging provides equality
and partnership in communication; it offers the opportunities for self–expression and
self–representation, and encourages personal involvement in the process of learning
and self–education. Successful implementation of blogging for educational purposes
involves the axiological and communicative approaches when the existing value
system performs a methodological function and the competence–based approach
provides a way of implementing it.
 
Date 2017-11-22T14:59:11Z
2017-11-22T14:59:11Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Страшко, І. В. Ціннісно-виховний аспект блогінгу в сучасній мовній освіті / І. В. Страшко // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : наук. вісник : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 104 (1). - С. 146-150.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16658
 
Language uk