Ціннісно-виховний аспект блогінгу в сучасній мовній освіті
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ціннісно-виховний аспект блогінгу в сучасній мовній освіті
|
|
Creator |
Страшко, Ірина Володимирівна
|
|
Subject |
блогосфера
ціннісно–виховний аспект самореалізація мовна освіта blogosphere axiological and educative aspects self– realization language education |
|
Description |
В статті розглянуто блогінг як універсальний і компенсаторний засіб лінгво-соціальної взаємодії. Мета даної публікації – розкрити ціннісно-виховний аспект блогінгу в сучасній мовній освіті. Ціннісний аспект комунікації в блогах полягає у створенні комунікативного простору, що сприяє розповсюдженню інновацій, розширенню дидактичного простору і часу, забезпечує суб’єктів освіти продуктивною мовною практикою, створюючи пролонгований комунікативний процес. Блогінг передбачає рівноправність, партнерство суб’єктів спілкування, надає можливості самовираження і саморепрезентації; стимулює особистісне залучення в процес навчання, самоосвіти і самовиховання. Успішна реалізація блогінгу з освітньою метою передбачає взаємозв’язок аксіологічного і комунікативного підходів, коли існуюча система цінностей виконує методологічну функцію, а компетентнісний підхід надає спосіб її реалізації.
The paper presents blogging as a universal and compensatory means of linguistic and social interaction. The purpose of this publication is to reveal the axiological and educative aspects of blogging in modern language education. An axiological aspect of communication in blogs consists in creating a communicative space conducive to the spread of innovation and the expansion of didactic space and time. This communicative space provides a productive language practice for learners, creating a prolonged communication process. Blogging provides equality and partnership in communication; it offers the opportunities for self–expression and self–representation, and encourages personal involvement in the process of learning and self–education. Successful implementation of blogging for educational purposes involves the axiological and communicative approaches when the existing value system performs a methodological function and the competence–based approach provides a way of implementing it. |
|
Date |
2017-11-22T14:59:11Z
2017-11-22T14:59:11Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Страшко, І. В. Ціннісно-виховний аспект блогінгу в сучасній мовній освіті / І. В. Страшко // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : наук. вісник : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 104 (1). - С. 146-150.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16658 |
|
Language |
uk
|
|