Запис Детальніше

Формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики на основі традицій Китаю та України

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики на основі традицій Китаю та України
 
Creator Лю, Веньцзун
 
Subject вокально-педагогічна майстерність
майбутній учитель музики
вокальна підготовка
традиції вокального навчання
поетапна методика
вокально-педагогическое мастерство
будущий учитель музыки
вокальная подготовка
традиции вокального обучения
поэтапная методика
vocal-pedagogical skills
the future teacher of music
vocal training
vocal training tradition
gradual method
378.011.3-051:784(477+510)
 
Description Дисертаційне дослідження присвячене актуальній проблемі формування
вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики в умовах
вокального навчання студентів педагогічних університетів. Визначено сутність
поняття «вокально-педагогічна майстерність майбутнього вчителя музики», що
розглядається як системна, інтегрована якість, що передбачає здатність
особистості усвідомленого оперування комплексом ключових фахових
компетенцій: знанням історії становлення і розвитку вокального мистецтва
України та Китаю; володінням методами вокального співу, який містить
вокальні навички (співоча постава, дихання, звукоутворення й звуковедення,
дикція і чистота інтонування); уміння за допомогою ритмопластичного жесту
передавати художній образ твору; володіння акторською майстерністю і
сценічним рухом на основі свідомого оперування вокально-теоретичними
знаннями та методичними прийомами в галузі вокально-педагогічної
діяльності. Представлено структуру вокально-педагогічної майстерності у єдності трьох компонентів: мотиваційно-ціннісного, когнітивного, творчо-
діяльнісного.
Запропонована методика формування вокально-педагогічної майстерності
майбутніх учителів музики на основі традицій України та Китаю, що включає
обґрунтований комплекс принципів, педагогічних умов, форм і методів
вокального навчання студентів педагогічних університетів. Проведення
педагогічної роботи згідно організаційно-адаптаційного, діяльнісно-
практичного і творчого етапів підпорядковано формуванню компонентів
вокально-педагогічної майстерності студентів на основі традицій вокальних
шкіл Китаю та України.
Ефективність та перспективність використання авторської методики
експериментально доведено в умовах формувального експерименту.
Диссертационное исследование посвящено актуальной проблеме
формирования вокально-педагогического мастерства будущего учителя музыки
в условиях вокального обучения студентов педагогических университетов.
Определена сущность понятия «вокально-педагогическое мастерство будущего
учителя музыки», что рассматривается как системное, интегрированное
качество, которое предполагает способность личности осознанно оперировать
комплексом ключевых профессиональных компетенций: знания истории
становления и развития вокального искусства Украины и Китая; владение
методами вокального пения, которые включают вокальные навыки (певческая
осанка, дыхание, звукообразование и звуковедение, дикция и чистота
интонирования), умение с помощью ритмопластичного жеста передавать
художественный образ произведения; владение актерским мастерством и
сценическим движением на основе вокально-теоретических знаний и
методических приемов в области вокально-педагогической деятельности.
Представлена структура вокально-педагогического мастерства в единстве
трех компонентов: мотивационно-ценностного, когнитивного, творчески
деятельностного.
Предложенная методика формирования вокально-педагогического
мастерства будущих учителей музыки на основе традиций Украины и Китая,
включая обоснованный комплекс принципов, педагогических условий, форм и
методов вокального обучения студентов педагогических университетов.
Проведение педагогической работы по организационно-адаптационного, деятельно-практического и творческого этапов подчинено формированию
компонентов вокально-педагогического мастерства студентов на основе
традиций вокальных школ Китая и Украины.
Эффективность и перспективность использования авторской методики
экспериментально доказано в условиях формирующего эксперимента.
The thesis is devoted to the actual problem of forming vocal-pedagogical skills
of future music teachers in terms of vocal training of students of pedagogical
universities. The essence of the concept of "vocal- pedagogical skills of future music
teacher," which is seen as a systemic, integrated quality that provides the ability to set
individual conscious manipulation of key professional competencies: knowledge of
the history and development of vocal art Ukraine and China; possession of methods
of vocal singing, which contains the vocal skills (singing posture, breathing, purity
of diction and intonation); possession of acting and stage movement through
deliberate manipulation of vocal and theoretical knowledge and teaching techniques
in vocal and educational activities.
The framework vocal-pedagogical skills in the unity of three components:
motivational-value, cognitive, creative-activity.
The technique proved effective. This is confirmed by the results of forming
experiment.
Methods of forming vocal- pedagogical skills of future teachers of music based
on the traditions of China and Ukraine is effective for student learning.
 
Date 2017-06-06T08:57:50Z
2017-06-06T08:57:50Z
2016
 
Type Other
 
Identifier Лю Веньцзун. Формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики на основі традицій Китаю та України : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Лю Веньцзун ; наук. кер. Д. А. Болгарський ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 20 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14432
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова