Запис Детальніше

Рекламний текст versus художній текст

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Рекламний текст versus художній текст
 
Creator Декшна, Т. А.
 
Subject художній текст
рекламний текст
засоби інтимізації
художественный текст
рекламный текст
средства интимизации
belles-letters text
advertisement text
means of appeal
 
Description У статті мова йде про характеристики тексту як атрибуту комунікації.
Проведено аналіз структурних та семантичних ознак художнього і рекламного тексту
та виявлено особливості останнього.
Статья посвящена вопросу характеристики текста как атрибута коммуникации.
Проведен анализ структурных и семантических характеристик художественного и
рекламного текста и определены особенности последнего.
The article deals with the features of belles-lettres texts and of advertisement texts. The
analysis of structural and semantic features of belles-lettres texts and of advertisement texts is
made and the peculiarities of the latter are listed.
 
Date 2017-06-16T12:50:30Z
2017-06-16T12:50:30Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Декшна Т. А. Рекламний текст versus художній текст / Т. А. Декшна // Система і структура східнослов’янських мов : зб. наук. праць / редкол. : В. І. Гончаров (відп. ред.) та ін. ; Мін-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 3. – С. 164-171
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14704
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова