Рекламний текст versus художній текст
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Рекламний текст versus художній текст
|
|
Creator |
Декшна, Т. А.
|
|
Subject |
художній текст
рекламний текст засоби інтимізації художественный текст рекламный текст средства интимизации belles-letters text advertisement text means of appeal |
|
Description |
У статті мова йде про характеристики тексту як атрибуту комунікації. Проведено аналіз структурних та семантичних ознак художнього і рекламного тексту та виявлено особливості останнього. Статья посвящена вопросу характеристики текста как атрибута коммуникации. Проведен анализ структурных и семантических характеристик художественного и рекламного текста и определены особенности последнего. The article deals with the features of belles-lettres texts and of advertisement texts. The analysis of structural and semantic features of belles-lettres texts and of advertisement texts is made and the peculiarities of the latter are listed. |
|
Date |
2017-06-16T12:50:30Z
2017-06-16T12:50:30Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Декшна Т. А. Рекламний текст versus художній текст / Т. А. Декшна // Система і структура східнослов’янських мов : зб. наук. праць / редкол. : В. І. Гончаров (відп. ред.) та ін. ; Мін-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 3. – С. 164-171
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14704 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|