Запис Детальніше

Навчання майбутніх учителів математики як складна система

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Навчання майбутніх учителів математики як складна система
 
Creator Кугай, Наталія Василівна
Борисов, Євген Миколайович
 
Subject методологічні знання та вміння
системний підхід
системний аналіз
методологія
структура підготовки майбутнього вчителя математики
378
 
Description У статті проаналізовано різні тлумачення понять «системний аналіз», «системний підхід». З’ясовано, що системний підхід –один із напрямів методології наукового пізнання, а системний аналіз – одна з основ методології. Запропоновано і описано вісім підходів до виокремлення систем у структурі підготовки майбутнього вчителя математики. Серед них розглядаються такі: за циклами підготовки, за навчальними предметами, за формою навчальної діяльності, за спрямуванням предметів, за нормативною та варіативною частинами, у системі дисциплін
математичного циклу виокремлено чотири основні підсистеми: математичний аналіз, вища алгебра, вища геометрія та дисципліни методичного спрямування.
 
Date 2017-07-06T10:11:13Z
2017-07-06T10:11:13Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Кугай Н.В. Навчання майбутніх учителів математики як складна система / Н.В. Кугай, Є.М. Борисов // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2015. - Вип. 41. - С. 371-376
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14949
 
Language uk
 
Publisher Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, Вінницький державний педагогічний університет