Навчання майбутніх учителів математики як складна система
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Навчання майбутніх учителів математики як складна система
|
|
Creator |
Кугай, Наталія Василівна
Борисов, Євген Миколайович |
|
Subject |
методологічні знання та вміння
системний підхід системний аналіз методологія структура підготовки майбутнього вчителя математики 378 |
|
Description |
У статті проаналізовано різні тлумачення понять «системний аналіз», «системний підхід». З’ясовано, що системний підхід –один із напрямів методології наукового пізнання, а системний аналіз – одна з основ методології. Запропоновано і описано вісім підходів до виокремлення систем у структурі підготовки майбутнього вчителя математики. Серед них розглядаються такі: за циклами підготовки, за навчальними предметами, за формою навчальної діяльності, за спрямуванням предметів, за нормативною та варіативною частинами, у системі дисциплін математичного циклу виокремлено чотири основні підсистеми: математичний аналіз, вища алгебра, вища геометрія та дисципліни методичного спрямування. |
|
Date |
2017-07-06T10:11:13Z
2017-07-06T10:11:13Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кугай Н.В. Навчання майбутніх учителів математики як складна система / Н.В. Кугай, Є.М. Борисов // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2015. - Вип. 41. - С. 371-376
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14949 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, Вінницький державний педагогічний університет
|
|