Шляхи розвитку цінностей студентів в процесі фізичного виховання
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Шляхи розвитку цінностей студентів в процесі фізичного виховання
|
|
Creator |
Крижанівська, Оксана
|
|
Subject |
цінності
приводи студенти фізкультура атлетика історична спадщина атлетики ценности поводы студенты физкультура атлетика историческое наследие атлетики values motives students physical education athletics athletics historical heritage |
|
Description |
Проводився аналіз найголовніших джерел наукової літератури, якій дозволив виділити проблеми, до яких терміново треба звернутися в суспільство. Повністю новим ми вважаємо - свідоцтво специфічності мотивацій сфери для значення фізичної культури для студентів. Програма легкої атлетики заснована на наборі теоретичного і практичного навчання, організаційний і освітній зважений, які мають історичні аспекти народження легкої атлетики в Івано-Франківську. Експериментальна програма тестування з легкої атлетики дозволила заявити його високо ефективність для особи, професійно важливі цінності і приводи для моторної діяльності, темпів приросту фізичного стану, фізичного здоров'я студентів. Рішення бачиться як поліпшення вимог для студентів, національної освіти за допомогою подання матеріалів історичної науки, і організаційної і методологічної підтримки освітнього процесу за допомогою моціону, де його національні особисті цінності і покращуючи орієнтацію подання як основного гуманістичного чинника, який формує сучасну стратегію і тактику гармонізації студентської молодіжної освіти і дозволяє орієнтувати мету утворення здоровий особи. Метою дисертації було теоретичне вивчення, розвиток і виконання програми навчального плану для утворення характеру мотиваційного значення для студентів в процесі фізичного виховання. Експериментальна верифікація ефективності запропонованої програми дозволила виконання порівняльного аналізу фізичного здоров'я студентів в експериментальної групі, що вивчався, який показав, що цілеспрямоване використання авторського навчального плану покращує рівень фізичного стану, фізичне здоров'я студентів. Проводился анализ источников научной литературы, которой позволил выделить проблемы, к которым срочно надо обратиться в общество. Полностью новым мы считаем - свидетельство специфичности мотиваций сферы для значения физической культуры для студентов. Программа легкой атлетики основана на наборе теоретической и практической учебы, организационный и образовательный взвешен, какие имеют исторические аспекты рождения легкой атлетики в Ивано-Франковске. Экспериментальная программа тестирования из легкой атлетики позволила заявить его высоко эффективность для лица, профессионально важные ценности и поводы для проворной деятельности, темпов прироста физического состояния, физического здоровья студентов. Решение видится как улучшение требований для студентов, национального образования с помощью представления материалов исторической науки, и организационной и методологической поддержки образовательного процесса с помощью моциона, где его национальные личные ценности и улучшая ориентацию представления как основного гуманистического фактора, который формирует современную стратегию и тактику гармонизации студенческого молодежного образования и позволяет ориентировать цель образования здоровый лица. Целью диссертации было теоретическое изучение, развитие и выполнение программы учебного плана для образования характера мотивационного значения для студентов в процессе физического воспитания. Экспериментальная верификация эффективности предложенной программы позволила выполнение сравнительного анализа физического здоровья студентов в экспериментальной группе, какой показал, что целенаправленное использование авторского учебного плана улучшает уровень физического состояния, физического здоровья студентов. Analyses of the most important sources of scientific literature conducted as part of the thesis has allowed outlining the problems that urgently need to be addressed in the society. Completely new is evidence of the specificity of value-motivational sphere of students in physical education. The program of athletics, based on a set of theoretical and practical training, organizational and educational measures, taking into account historical aspects of the birth of athletics in Ivano-Frankivsk. Testing pilot program with Athletics allowed to state its high efficiency in the plane of the personality, professionally important values and motives for motor activity, growth rates of physical fitness, physical health of students. The solution is seen as the enhancement of requirements for value character of students, national education by means of historical materials science, and the organizational and methodological support of the educational process by means of physical exercises, where its national personal values and improving orientation serve as a core humanistic factor that shapes the modern strategy and tactics of harmonization of student youth education and allows for goal oriented solutions to education of healthy personality. The purpose of the dissertation was a theoretical study, development and implementation of the curriculum programme aimed at formation of value-motivational character of students in the process of physical education. Experimental verification of the effectiveness of the contents of developed classes allowed performing a comparative analysis of students' physical health in the studied sample, which found that targeted use of the author curriculum improves the level of the physical fitness, physical health of students. |
|
Date |
2017-06-21T12:27:07Z
2017-06-21T12:27:07Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Крижанівська Оксана. Шляхи розвитку цінностей студентів в процесі фізичного виховання / О. Крижанівська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 12 (67). - С. 72-76
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14761 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|