Маркетингові дослідження в мережі Інтернет
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження в мережі Інтернет
|
|
Creator |
Бойчук, І.В
|
|
Subject |
інтернет
методи маркетингові дослідження интернет методы маркетинговые исследования Internet methods marketing research |
|
Description |
Інтернет як середовище і засіб комунікації, що містить великий обсяг інформації, представляє більшість провідних фірм і широке коло споживачів, може стати ефективним інструментом проведення маркетингових досліджень. Інтернет дозволяє проводити як первинні маркетингові дослідження, засновані безпосередньо на первинних даних, які отримані під час проведення фірмою власних досліджень у мережі, так і вторинні дослідження, базою яких є дані, опубліковані в Інтернеті, або на іншій інформації, що непрямо стосується сфери проведеного фірмою спеціалізованого дослідження. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28026 |
|
Publisher |
ТОВ «ТД «Папірус»
|
|
Date |
2012-09-11T05:49:42Z
2012-09-11T05:49:42Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бойчук, І.В. Маркетингові дослідження в мережі Інтернет [Текст] / І.В. Бойчук // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 27-29.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28026 |
|
Language |
uk
|
|