Запис Детальніше

Маркетингові дослідження в мережі Інтернет

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження в мережі Інтернет
 
Creator Бойчук, І.В
 
Subject інтернет
методи
маркетингові дослідження
интернет
методы
маркетинговые исследования
Internet
methods
marketing research
 
Description Інтернет як середовище і засіб комунікації, що містить великий обсяг інформації, представляє більшість провідних фірм і широке коло споживачів, може стати ефективним інструментом проведення маркетингових досліджень. Інтернет дозволяє проводити як первинні маркетингові дослідження, засновані безпосередньо на первинних даних, які отримані під час проведення фірмою власних досліджень у мережі, так і вторинні дослідження, базою яких є дані, опубліковані в Інтернеті, або на іншій інформації, що непрямо стосується сфери проведеного фірмою спеціалізованого дослідження.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28026
 
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
 
Date 2012-09-11T05:49:42Z
2012-09-11T05:49:42Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Бойчук, І.В. Маркетингові дослідження в мережі Інтернет [Текст] / І.В. Бойчук // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 27-29.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28026
 
Language uk