Антикризові комунікації банку з клієнтами
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Антикризові комунікації банку з клієнтами
|
|
Creator |
Бортніков, П.Г.
|
|
Subject |
банки
криза антикризові комунікації кризис антикризисные коммуникации banks crisis anti-crisis communication |
|
Description |
Антикризові маркетингові заходи повинні запроваджуватися негайно, але в умовах, коли сам банк може і не володіти достатньою інформацією про ситуацію. Для керівництва створюється атмосфера зростаючого стресу. Наприклад, розповсюдження негативної інформації про банк (чуток про серйозні проблеми у відносинах з державними органами або затримок з проведенням розрахунків та платежів клієнтів) відбувається поза сфери контролю банку і дуже швидко, особливо через канал Інтернету між користувачами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28028 |
|
Publisher |
ТОВ «ТД «Папірус»
|
|
Date |
2012-09-11T05:53:15Z
2012-09-11T05:53:15Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бортніков, П.Г. Антикризові комунікації банку з клієнтами [Текст] / П.Г. Бортніков // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 29-32.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28028 |
|
Language |
uk
|
|