Запис Детальніше

Антикризові комунікації банку з клієнтами

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Антикризові комунікації банку з клієнтами
 
Creator Бортніков, П.Г.
 
Subject банки
криза
антикризові комунікації
кризис
антикризисные коммуникации
banks
crisis
anti-crisis communication
 
Description Антикризові маркетингові заходи повинні запроваджуватися негайно, але в умовах, коли сам банк може і не володіти достатньою інформацією про ситуацію. Для керівництва створюється атмосфера зростаючого стресу. Наприклад, розповсюдження негативної інформації про банк (чуток про серйозні проблеми у відносинах з державними органами або затримок з проведенням розрахунків та платежів клієнтів) відбувається поза сфери контролю банку і дуже швидко, особливо через канал Інтернету між користувачами.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28028
 
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
 
Date 2012-09-11T05:53:15Z
2012-09-11T05:53:15Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Бортніков, П.Г. Антикризові комунікації банку з клієнтами [Текст] / П.Г. Бортніков // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 29-32.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28028
 
Language uk