Методика підготовки майбутніх учителів музики до формування основ співацької культури учнів початкової школи
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика підготовки майбутніх учителів музики до формування основ співацької культури учнів початкової школи
|
|
Creator |
Ван, Тяньці
|
|
Subject |
майбутній учитель музики
основи співацької культури учні початкової школи методика підготовки будущий учитель музыки основы певческой культуры ученики начальной школы методика підготовки methods of training future music teachers singers foundations of culture pupils of primary school 378.011.3 - 051:784]: 373.3(043.3) |
|
Description |
У дисертації досліджено проблему підготовки майбутніх учителів музики до формування основ співацької культури учнів початкової школи: проаналізовано стан розробленості досліджуваної проблеми в музично- педагогічній науці і практиці; розкрито змістовну сутність формування основ співацької культури дітей молодшого шкільного віку; уточнено дефініцію поняття «підготовка студентів до формування основ співацької культури учнів початкової школи»; розроблено та теоретично обґрунтовано компонентну структуру, виявлено критерії, показники і рівні готовності майбутніх фахівців; запропоновано експериментальну модель підготовки студентів до формування основ співацької культури молодших школярів в єдності мотиваційного, професійно-особистісного, когнітивно-діяльнісного та фахово-креативного компонентів. Обґрунтовано і розроблено методичні засади підготовки студентів до формування основ співацької культури молодших школярів, що базуються на наукових підходах: гуманістичному, полікультурному, інформаційному, системному, особистісно-орієнтованому, компетентнісному. Розроблено та експериментально перевірено поетапну методику підготовки майбутніх учителів музики до формування основ співацької культури учнів початкової школи, що складається з чотирьох етапів: мотиваційно-спонукального, когнітивно-змістовного, аналітико- технологічного, творчо-рефлексивного. Така побудова навчально-виховного процесу обумовила поетапне використання навчальних методів від інформаційно-презентативних на першому етапі педагогічної роботи до методів алгоритмічно-пошукових – на другому, оцінно-евристичних – на третьому і творчо-самостійних – на четвертому. В диссертации исследована проблема подготовки будущих учителей музыки к формированию основ певческой культуры учащихся начальной школы: проанализировано состояние разработанности исследуемой проблемы в музыкально-педагогической науке и практике; раскрыта содержательная сущность формирования основ певческой культуры детей младшего школьного возраста; уточнена дефиниция понятия «подготовка студентов к формированию основ певческой культуры учащихся начальной школы»; разработана и теоретически обоснована компонентная структура, выявлены критерии, показатели и уровни готовности будущих специалистов; предложена экспериментальная модель подготовки студентов к формированию основ певческой культуры младших школьников в единстве мотивационного, профессионально-личностного, когнитивно-деятельностного и профессионально-креативного компонентов. Обоснованы и разработаны методические основы подготовки иностранных студентов к формированию основ певческой культуры младших школьников, базирующиеся на научных подходах: гуманистическом, поликультурном, информационном, системном, личностно-ориентированном, компетентностном. Разработана и экспериментально проверена поэтапная методика подготовки будущих учителей музыки к формированию основ певческой культуры учащихся начальной школы, состоящая из четырех этапов: мотивационно-побудительного, когнитивно-содержательного, аналитико- технологического, творчески-рефлексивного. Проведение педагогической работы предполагает использование методов: информационно-презентативных (мотивационно-побудительный этап), алгоритмически-поисковых (когнитивно- содержательный этап), оценочно-эвристических (аналитико-технологический этап), творчески-самостоятельных (творчески-рефлексивный этап). The thesis investigates the problem of training future music teachers to laying the foundations singers culture elementary school students: The state of elaboration of the problem in music and teaching science and practice; disclosed the content essence laying the foundations singers culture of elementary school children; clarified the definition of the concept of "preparing students for laying the foundations of the singers culture of primary schools"; developed and theoretically grounded piece structure identified criteria, indicators and the level of preparedness of future specialists; the authorized model prepare students for laying the foundations of culture singers primary school children in the unity of motivation, professional and personal, cognitive-activity and professional-creative components. Grounded and methodical bases for foreign students to laying the foundations of culture singers primary school children on the basis of humanistic, multicultural, information, system, person-centered, competency approaches. Developed and tested every stage of preparation of future teachers of music for singers laying the foundations of the culture of primary school consisting of four stages: motivational incentive, cognitive-substantive, analytical and technological, creative and reflective. |
|
Date |
2017-06-27T10:34:19Z
2017-06-27T10:34:19Z 2017 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Ван Тяньці. Методика підготовки майбутніх учителів музики до формування основ співацької культури учнів початкової школи : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ван Тяньці ; наук. кер. Р. А. Савченко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. – 24 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14830 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|