Запис Детальніше

Методика підготовки майбутніх учителів музики до формування основ співацької культури учнів початкової школи

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика підготовки майбутніх учителів музики до формування основ співацької культури учнів початкової школи
 
Creator Ван, Тяньці
 
Subject майбутній учитель музики
основи співацької культури
учні початкової школи
методика підготовки
будущий учитель музыки
основы певческой культуры
ученики начальной школы
методика підготовки
methods of training future music teachers
singers foundations of culture
pupils of primary school
378.011.3 - 051:784]: 373.3(043.3)
 
Description У дисертації досліджено проблему підготовки майбутніх учителів музики
до формування основ співацької культури учнів початкової школи:
проаналізовано стан розробленості досліджуваної проблеми в музично-
педагогічній науці і практиці; розкрито змістовну сутність формування основ
співацької культури дітей молодшого шкільного віку; уточнено дефініцію
поняття «підготовка студентів до формування основ співацької культури учнів
початкової школи»; розроблено та теоретично обґрунтовано компонентну
структуру, виявлено критерії, показники і рівні готовності майбутніх фахівців;
запропоновано експериментальну модель підготовки студентів до формування
основ співацької культури молодших школярів в єдності мотиваційного,
професійно-особистісного, когнітивно-діяльнісного та фахово-креативного
компонентів.
Обґрунтовано і розроблено методичні засади підготовки студентів до
формування основ співацької культури молодших школярів, що базуються на
наукових підходах: гуманістичному, полікультурному, інформаційному,
системному, особистісно-орієнтованому, компетентнісному.
Розроблено та експериментально перевірено поетапну методику
підготовки майбутніх учителів музики до формування основ співацької
культури учнів початкової школи, що складається з чотирьох етапів:
мотиваційно-спонукального, когнітивно-змістовного, аналітико-
технологічного, творчо-рефлексивного. Така побудова навчально-виховного
процесу обумовила поетапне використання навчальних методів від
інформаційно-презентативних на першому етапі педагогічної роботи до методів
алгоритмічно-пошукових – на другому, оцінно-евристичних – на третьому і
творчо-самостійних – на четвертому.
В диссертации исследована проблема подготовки будущих учителей
музыки к формированию основ певческой культуры учащихся начальной
школы: проанализировано состояние разработанности исследуемой проблемы
в музыкально-педагогической науке и практике; раскрыта содержательная
сущность формирования основ певческой культуры детей младшего
школьного возраста; уточнена дефиниция понятия «подготовка студентов к
формированию основ певческой культуры учащихся начальной школы»;
разработана и теоретически обоснована компонентная структура, выявлены
критерии, показатели и уровни готовности будущих специалистов;
предложена экспериментальная модель подготовки студентов к
формированию основ певческой культуры младших школьников в единстве
мотивационного, профессионально-личностного, когнитивно-деятельностного
и профессионально-креативного компонентов.
Обоснованы и разработаны методические основы подготовки иностранных
студентов к формированию основ певческой культуры младших школьников,
базирующиеся на научных подходах: гуманистическом, поликультурном,
информационном, системном, личностно-ориентированном, компетентностном.
Разработана и экспериментально проверена поэтапная методика
подготовки будущих учителей музыки к формированию основ певческой
культуры учащихся начальной школы, состоящая из четырех этапов:
мотивационно-побудительного, когнитивно-содержательного, аналитико-
технологического, творчески-рефлексивного. Проведение педагогической
работы предполагает использование методов: информационно-презентативных
(мотивационно-побудительный этап), алгоритмически-поисковых (когнитивно-
содержательный этап), оценочно-эвристических (аналитико-технологический
этап), творчески-самостоятельных (творчески-рефлексивный этап).
The thesis investigates the problem of training future music teachers to laying
the foundations singers culture elementary school students: The state of elaboration
of the problem in music and teaching science and practice; disclosed the content
essence laying the foundations singers culture of elementary school children; clarified
the definition of the concept of "preparing students for laying the foundations of the
singers culture of primary schools"; developed and theoretically grounded piece
structure identified criteria, indicators and the level of preparedness of future specialists; the authorized model prepare students for laying the foundations of
culture singers primary school children in the unity of motivation, professional and
personal, cognitive-activity and professional-creative components.
Grounded and methodical bases for foreign students to laying the foundations of
culture singers primary school children on the basis of humanistic, multicultural,
information, system, person-centered, competency approaches.
Developed and tested every stage of preparation of future teachers of music for
singers laying the foundations of the culture of primary school consisting of four
stages: motivational incentive, cognitive-substantive, analytical and technological,
creative and reflective.
 
Date 2017-06-27T10:34:19Z
2017-06-27T10:34:19Z
2017
 
Type Other
 
Identifier Ван Тяньці. Методика підготовки майбутніх учителів музики до формування основ співацької культури учнів початкової школи : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ван Тяньці ; наук. кер. Р. А. Савченко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. – 24 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14830
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова