Запис Детальніше

Діагностичний етап формування суб'єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Діагностичний етап формування суб'єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики
 
Creator Цзян, Лібінь
 
Subject субъектно-творческая активность
будущий учитель музыки
фазы мотивационной стойкости
профессиональное обучение
subjective and creative activity
future teachers of music
motivational phaseresistance
training
378.016
 
Description В статье раскрыт диагностический этап формирования субъектно-творческой
активности будущего учителя музыки в процессе профессионального обучения. Выделены
четыре фазы уровней мотивационной стойкости студентов в процессе формирования их
субъектно-творческой активности.
The article discloses a diagnostic step of forming the subject-the creative activity of the future
teacher of music in the course of vocational training. Select the four phases of the resistance levels
of motivation of students in the formation of their subject-creative activity.
 
Date 2017-07-07T09:36:40Z
2017-07-07T09:36:40Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Цзян Лібінь. Діагностичний етап формування суб'єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики / Лібінь Цзян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 18 (23). - С. 254-258
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14979
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова