Діагностичний етап формування суб'єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Діагностичний етап формування суб'єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики
|
|
Creator |
Цзян, Лібінь
|
|
Subject |
субъектно-творческая активность
будущий учитель музыки фазы мотивационной стойкости профессиональное обучение subjective and creative activity future teachers of music motivational phaseresistance training 378.016 |
|
Description |
В статье раскрыт диагностический этап формирования субъектно-творческой активности будущего учителя музыки в процессе профессионального обучения. Выделены четыре фазы уровней мотивационной стойкости студентов в процессе формирования их субъектно-творческой активности. The article discloses a diagnostic step of forming the subject-the creative activity of the future teacher of music in the course of vocational training. Select the four phases of the resistance levels of motivation of students in the formation of their subject-creative activity. |
|
Date |
2017-07-07T09:36:40Z
2017-07-07T09:36:40Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Цзян Лібінь. Діагностичний етап формування суб'єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики / Лібінь Цзян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 18 (23). - С. 254-258
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14979 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|