Значення та роль маркетингової інформаційної системи у розробленні, прийнятті та реалізації маркетингових інноваційних рішень
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Значення та роль маркетингової інформаційної системи у розробленні, прийнятті та реалізації маркетингових інноваційних рішень
|
|
Creator |
Грищенко, Олена Федорівна
Грищенко, Елена Федоровна Hryshchenko, Olena Fedorivna |
|
Subject |
інформаційне забезпечення
маркетингова діяльність информационное обеспечение маркетинговая деятельность information provision marketing activities |
|
Publisher |
ТОВ «ТД «Папірус»
|
|
Date |
2012-09-11T08:58:33Z
2012-09-11T08:58:33Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Грищенко, О.Ф. Значення та роль маркетингової інформаційної системи у розробленні, прийнятті та реалізації маркетингових інноваційних рішень [Текст] / О.Ф. Грищенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 49-51.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28065 |
|
Language |
uk
|
|