Запис Детальніше

Значення та роль маркетингової інформаційної системи у розробленні, прийнятті та реалізації маркетингових інноваційних рішень

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Значення та роль маркетингової інформаційної системи у розробленні, прийнятті та реалізації маркетингових інноваційних рішень
 
Creator Грищенко, Олена Федорівна
Грищенко, Елена Федоровна
Hryshchenko, Olena Fedorivna
 
Subject інформаційне забезпечення
маркетингова діяльність
информационное обеспечение
маркетинговая деятельность
information provision
marketing activities
 
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
 
Date 2012-09-11T08:58:33Z
2012-09-11T08:58:33Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Грищенко, О.Ф. Значення та роль маркетингової інформаційної системи у розробленні, прийнятті та реалізації маркетингових інноваційних рішень [Текст] / О.Ф. Грищенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 49-51.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28065
 
Language uk