Запис Детальніше

Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах
 
Creator Лянной, Юрій Олегович
 
Subject професійна підготовка
готовність до наукової і професійної діяльності
майбутні магістри з фізичної реабілітації
вищі навчальні заклади
профессиональная подготовка
готовность к научной и профессиональной деятельности
будущие магистры по физической реабилитации
высшие учебные заведения
professional training
preparedness to scientific and professional activity
future masters in physical rehabilitation
higher educational establishments
615.8:[371.134-057.875:378.4](043.5)
 
Description Уперше розроблено, науково обґрунтовано, експериментально перевірено
та впроваджено систему професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної
реабілітації у вищих навчальних закладах.
Розроблено концепцію професійної підготовки майбутніх магістрів з
фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах, яка базується на
компетентнісному, аксіологічному, суб’єктно-діяльнісному, парадигмальному,
акмеологічному, синергетичному, системному та культурологічному
методологічних підходах і зарубіжному та вітчизняному досвіді професійної
підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації в умовах сучасної
парадигми вищої фізкультурної освіти.
Розроблено та теоретично обґрунтовано модель професійної підготовки
майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах у
логічній взаємообумовленості і взаємозалежності цільового, теоретико-
методологічного, технологічного і критеріально-результативного блоків.
Виявлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійної
підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних
закладах (трансформація змісту вищої освіти майбутніх магістрів з фізичної
реабілітації з урахуванням особливостей наукової і професійної діяльності на
ринку реабілітаційних послуг; формування ціннісного ставлення магістрантів
до наукової і професійної діяльності у процесі впровадження інноваційних
освітніх технологій; застосування сучасних інформаційно-комунікаційних
технологій у навчально-виховному процесі; розвиток досвіду роботи у
мультидисциплінарній команді у процесі проведення виробничих практик і
науково-дослідної роботи магістрантів).
Удосконалено зміст, форми і методи професійної підготовки майбутніх
магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах.
Впервые разработана, научно обоснована, экспериментально проверена и
внедрена система профессиональной подготовки будущих магистров по
физической реабилитации в высших учебных заведениях.
Разработана концепция профессиональной подготовки будущих
магистров по физической реабилитации в высших учебных заведениях,
которая базируется на компетентностном, аксиологическом, субъектно-
деятельностном, парадигмальном, акмеологическом, синергетическом,
системном и культурологическом методологических подходах, зарубежном и
отечественном опыте профессиональной подготовки будущих магистров по физической реабилитации в условиях современной парадигмы высшего
физкультурного образования.
Разработана и теоретически обоснована модель профессиональной
подготовки будущих магистров по физической реабилитации в высших
учебных заведениях в логической взаимообусловленности и
взаимозависимости целевого, теоретико-методологического, технологического
и критериально-результативного блоков.
Выявлены и теоретически обоснованы педагогические условия
профессиональной подготовки будущих магистров по физической
реабилитации в высших учебных заведениях (трансформация содержания
высшего образования будущих магистров по физической реабилитации с
учетом особенностей научной и профессиональной деятельности на рынке
реабилитационных услуг; формирование ценностного отношения
магистрантов к научной и профессиональной деятельности в процессе
внедрения инновационных образовательных технологий; применение
современных информационно-коммуникационных технологий в учебно-
воспитательном процессе; развитие опыта работы в мультидисциплинарной
команде в процессе проведения производственных практик и научно-
исследовательской работы магистрантов).
Профессиональная подготовка будущих магистров по физической
реабилитации в высших учебных заведениях рассматривается как система
психолого-педагогических, научно-практических и организационно-
исследовательских взаимосвязанных мероприятий, отражающих специфику
учебного процесса, направленного на получение квалификации, которая
позволит эффективно выполнять профессиональные задачи инновационного
характера по осуществлению научной и профессиональной деятельности на
рынке реабилитационных услуг.
Теоретически обосновано сущность и структуру готовности будущих
магистров по физической реабилитации к научной и профессиональной
деятельности, которая включает взаимосвязанные, взаимозависимые и
дополняющие друг друга мотивационно-ценностный, когнитивный,
процессуальный, личностный и рефлексивный компоненты. Определены
критерии (мотивационно-ценностный, когнитивный, процессуальный,
личностный и рефлексивный), показатели и уровни (низкий, средний, высокий)
сформированности готовности будущих магистров по физической
реабилитации к научной и профессиональной деятельности.
На основе анализа зарубежного опыта уточнено содержание и
определены тенденции профессиональной подготовки будущих магистров по
физической терапии в высших учебных заведениях США, Канады, Австрии,
Нидерландов, Австралии, Латвии, Литвы, Эстонии.
Усовершенствованы содержание, формы и методы профессиональной
подготовки будущих магистров по физической реабилитации в высших
учебных заведениях.
Дальнейшее развитие приобрели научные положения относительно
применения современных информационно-коммуникационных технологий в процессе мониторинга качества профессиональной подготовки будущих
магистров по физической реабилитации в высших учебных заведениях.
The system of professional training of future masters in physical rehabilitation
at higher educational establishments has been elaborated, scientifically grounded and experimentally tested for the first time.
The concept of professional training of future masters in physical rehabilitation
at higher educational establishments has been developed. It is based on competence,
axiological, subjective-activity, paradigmatic, acmeological, synergetic, systemic and
cultural methodological approaches as well as on foreign and Ukrainian experience of
professional training of future masters in physical rehabilitation in modern paradigm
of higher physical culture education.
The model of professional training of future masters in physical rehabilitation
at higher educational establishments has been developed and theoretically determined
in logical interdependence and interrelatedness of destination, theoretical-
methodological, technological and criterion-resultative blocks.
The pedagogical conditions of professional training of future masters in
physical rehabilitation at higher educational establishments have been identified and
theoretically grounded. Here we refer the transformation of the content of higher
education of future masters in physical rehabilitation considering the peculiarities of
scientific and professional activity at the market of rehabilitation services; the
formation of axiological attitude of masters to scientific and professional activity in
the process of implementation of innovative educational technologies; the application
of modern information-communicative technologies in teaching and educational
process; the development of the experience of working in multidisciplinary team in
the process of conducting practice trainings and scientific work of the masters.
The content, forms and methods of professional training of future masters in
physical rehabilitation at higher educational establishments have been improved.
 
Date 2017-08-31T08:34:35Z
2017-08-31T08:34:35Z
2017
 
Type Other
 
Identifier Лянной Ю. О. Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах : автореферат дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 / Юрій Олегович Лянной ; наук. конс. Л. П. Сущенко ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 47 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15165
 
Language uk
 
Publisher Редакційно-видавничий відділ СумДПУ імені А. С. Макаренка