Запис Детальніше

Специфіка організації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Специфіка організації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі
 
Creator Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна
 
Subject освітній
процес
дошкільний
навчальний
заклад
принципи
організації
образовательный
процесс
дошкольное
учебное
заведение
принципы
организации
educational
process
pre-school
institution
principles
of organization
УДК 373.2.016
 
Description У статті визначено специфіку організації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі. Зміст дошкільної освіти покликаний не озброїти дошкільника певними знаннями, вміннями, навичками, а забезпечити становлення сукупності інтеграційних якостей особистості на рівні, що відповідає можливостям і закономірностям розвитку дитини на етапі дошкільного дитинства: допитливість, активність, емоційна чуйність, комунікативність, довільність, здатність вирішувати інтелектуальні й особистісні завдання, наявність передумов навчальної діяльності і володіння вміннями, необхідними для здійснення різних видів діяльності. Саме це й зумовлює специфіку організації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі.
В статье определена специфика организации образовательного процесса в дошкольном учебном заведении. Содержание дошкольного образования призвано не вооружить дошкольника определенными знаниями, умениями, навыками, а обеспечить становление совокупности интеграционных качеств личности на уровне, соответствующем возможностям и закономерностям развития ребенка на этапе дошкольного детства: любознательность, активность, эмоциональная отзывчивость, коммуникабельность, произвольность, способность решать интеллектуальные и личностные задачи, наличие предпосылок учебной деятельности и владения умениями, необходимыми для осуществления различных видов деятельности. Именно это и обуславливает специфику организации образовательного процесса в дошкольном учебном заведении.
The article defines the specific of organization of educational process in preschool institution. The content of preschool education is designed not to equip preschooler with certain knowledge, skills, but to ensure the formation of set of integrative personal qualities to a level corresponding opportunities and common factors of child development during preschool childhood, curiosity, activity, emotional sensitivity, communicativeness, arbitrariness, ability to solve intellectual and personal tasks, availability of educational prerequisites and possession of skills necessary to perform various activities. This is what determines the specifics of organization of the educational process in preschool institution.
 
Date 2017-09-07T11:45:28Z
2017-09-07T11:45:28Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Алексєєнко-Лемовська Л. В. Специфіка організації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць / За заг. ред. проф. В. І Сипченка. – Слов’янськ : Видавничий центр СДПУ, 2016. - № 5 (79). - С. 4-13
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15416
 
Language uk
 
Publisher Видавничий центр СДПУ