Запис Детальніше

Проблема висвітлення стереотипів щодо становища ісламської жінки в західноєвропейських країнах та Україні: методологічні рекомендації до викладання в старшій школі за програмою "Суспільствознавство"

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблема висвітлення стереотипів щодо становища ісламської жінки в західноєвропейських країнах та Україні: методологічні рекомендації до викладання в старшій школі за програмою "Суспільствознавство"
 
Creator Осмоловська, Олена Юріївна
Заїка, О.
 
Subject суспільствознавство
методика викладання в школі
іслам
жінка
релігійна етика
обществоведение
методика преподавания в школе
ислам
женщина
религиозная этика
30(07)
 
Description Участь жінок у політичному житті суспіль­ства як на загальнонаціональному рівні, так і в прийнятті та визначенні політичного курсу країни має величезне значення. Одним із головних стереотипів є незначимість мусульманки в політичному, соціальному та громадському житті країни.
Участие женщин в политической жизни общества как на общенациональном уровне, так и в принятии и определении политического курса страны имеет огромное значение. Одним из главных стереотипов является незначимость мусульманки в политической, социальной и общественной жизни страны.
The participation of women in the political life of society, both at the national level and in the adoption and definition of the country's political course, is of paramount importance. One of the main stereotypes is the insignificance of the Muslim woman in the political, social and public life of the country.
 
Date 2017-09-05T10:15:38Z
2017-09-05T10:15:38Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Осмоловська О. Ю. Проблема висвітлення стереотипів щодо становища ісламської жінки в західноєвропейських країнах та Україні: методологічні рекомендації до викладання в старшій школі за програмою "Суспільствознавство" / О. Ю. Осмоловська, О. Заїка // Історія в рідній школі : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 3. - С. 36-39
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15268
 
Language uk
 
Relation №3;
 
Publisher Педагогічна преса