Запис Детальніше

Бренд як інтегруючий елемент сучасних маркетингових концепцій

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бренд як інтегруючий елемент сучасних маркетингових концепцій
 
Creator Івашова, Надія Василівна
Ивашова, Надежда Васильевна
Ivashova, Nadiia Vasylivna
 
Subject бренд
маркетингові концепції
цілісний маркетинг
маркетинговые концепции
целостный маркетинг
 
Description Основою цілісності різних сучасних маркетингових концепцій є змістово-формуюча
концепція бренду. Саме бренд–орієнтоване управління, як підхід до управління підприємством, стає
інтегруючою технологією яка об’єднує в собі всі маркетингові тенденції та сучасні вимоги до
забезпечення конкурентоспроможності підприємств, обумовлені розвитком ринків.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28091
 
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
 
Date 2012-09-11T10:50:40Z
2012-09-11T10:50:40Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Івашова, Н.В. Бренд як інтегруючий елемент сучасних маркетингових концепцій [Текст] / Н.В. Івашова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 78-80.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28091
 
Language uk