Бренд як інтегруючий елемент сучасних маркетингових концепцій
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бренд як інтегруючий елемент сучасних маркетингових концепцій
|
|
Creator |
Івашова, Надія Василівна
Ивашова, Надежда Васильевна Ivashova, Nadiia Vasylivna |
|
Subject |
бренд
маркетингові концепції цілісний маркетинг маркетинговые концепции целостный маркетинг |
|
Description |
Основою цілісності різних сучасних маркетингових концепцій є змістово-формуюча концепція бренду. Саме бренд–орієнтоване управління, як підхід до управління підприємством, стає інтегруючою технологією яка об’єднує в собі всі маркетингові тенденції та сучасні вимоги до забезпечення конкурентоспроможності підприємств, обумовлені розвитком ринків. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28091 |
|
Publisher |
ТОВ «ТД «Папірус»
|
|
Date |
2012-09-11T10:50:40Z
2012-09-11T10:50:40Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Івашова, Н.В. Бренд як інтегруючий елемент сучасних маркетингових концепцій [Текст] / Н.В. Івашова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 78-80.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28091 |
|
Language |
uk
|
|