Запис Детальніше

Алгоритм оцінювання успішності засвоєння навчальної дисципліни студентом на основі теорії нечітких множин

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Алгоритм оцінювання успішності засвоєння навчальної дисципліни студентом на основі теорії нечітких множин
 
Creator Пихтар, М. П.
Трунова, О. В.
 
Subject рівень засвоєння студентом дисципліни
нечітка модель
адаптивне тестування
уровень усвоения студентом дисциплины
нечеткая модель
адаптивное тестирование
Level of achievement a student discipline
fuzzy model
adaptive testing
681.518:519.718
 
Description У статті розглянуто алгоритм процесу визначення рівня засвоєння студентом дисципліни з урахуванням передбачених видів робіт, які включають адаптивне тестування. Модель базується на основі теорії нечітких множин і дозволяє проводити інтегральний облік кількісних і якісних факторів.
В статье рассмотрен алгоритм процесса определения уровня усвоения студентом дисциплины с учетом предусмотренных видов работ, которые включают адаптивное тестирование. Модель базируется на основе теории нечетких множеств и позволяет проводить интегральный учет количественных и качественных факторов. Представлены основные этапы моделирования: нормирование накопленной суммы баллов на отрезке по уровням; задание классификационной шкалы и функции принадлежности качества лингвистических переменных; определение исходящего параметра в виде терм-множества значений; определение нечетких продукционных правил; аккумуляция вывода на основе метода центра тяжести; определение оценки уровня усвоения студентом учебной дисциплины.
The article describes the algorithm of the process of determining the level of mastering student discipline, taking account of the types of work that include adaptive testing. This model is based on the theory of fuzzy sets and allows the integral consideration of quantitative and qualitative factors.
 
Date 2017-09-15T06:26:22Z
2017-09-15T06:26:22Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Пихтар, М. П. Алгоритм оцінювання успішності засвоєння навчальної дисципліни студентом на основі теорії нечітких множин / М. П. Пихтар, О. В. Трунова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 14. – С. 134-141.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15574
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова