Пропедевтика сприйняття понять "інваріант” та "напівінваріант” при наданні математичної освіти молодшим спеціалістам комп'ютерно-орієнтовних спеціальностей (ВНЗ I-II рівнів акредитації)
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Пропедевтика сприйняття понять "інваріант” та "напівінваріант” при наданні математичної освіти молодшим спеціалістам комп'ютерно-орієнтовних спеціальностей (ВНЗ I-II рівнів акредитації)
|
|
Creator |
Лещинський, О.
Тихонова, В. Бохонова, Т. Томащук, О. Гроза, В. |
|
Subject |
інваріант
напівінваріант инвариант полуинвариант invariant semi-invariant 371.32:51(045) |
|
Description |
Розглянута система пропедевтичних вправ початкового сприйняття понять “інваріант” та “напівінваріант”. Пропонується застосування цієї системи в процесі викладання дисципліни “Математика” молодшим спеціалістам комп’ютерно-орієнтовних спеціальностей, на відміну від існуючої на сьогодні думки, що цей матеріал доцільно використовувати в процесі підготовки школярів до участі в математичних олімпіадах. Рассмотрена система пропедевтических упражнений начального восприятия понятий “инвариант” и “полуинвариант”. Предлагаеться применение этой системы в процессе преподавания дисциплины “Математика” младшим специалистам компьютерно-ориентированных специальностей, в отличие от существующего сегодня мнения, что этот материал целесообразно использовать в процессе подготовки школьников к участию в математических олимпиадах. A system of propaedeutic exercises of preliminary perception of concepts “invariant” and “semiinvariant” has been considered. This system is proposed for application within studying the discipline “Mathematics” for students of computer-oriented specialties, as against the opinion that this material is advisable for applying in preparing pupils to mathematical Olympiads. |
|
Date |
2017-09-18T11:07:23Z
2017-09-18T11:07:23Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пропедевтика сприйняття понять "інваріант” та "напівінваріант” пр наданні математичної освіти молодшим спеціалістам комп'ютерно-орієнтовних спеціальностей (ВНЗ I-II рівнів акредитації) / О. Лещинський, В. Тихонова, Т. Бохонова, О. Томащук , В. Гроза // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 16. – C. 83-89.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15597 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|