Запис Детальніше

Пропедевтика сприйняття понять "інваріант” та "напівінваріант” при наданні математичної освіти молодшим спеціалістам комп'ютерно-орієнтовних спеціальностей (ВНЗ I-II рівнів акредитації)

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Пропедевтика сприйняття понять "інваріант” та "напівінваріант” при наданні математичної освіти молодшим спеціалістам комп'ютерно-орієнтовних спеціальностей (ВНЗ I-II рівнів акредитації)
 
Creator Лещинський, О.
Тихонова, В.
Бохонова, Т.
Томащук, О.
Гроза, В.
 
Subject інваріант
напівінваріант
инвариант
полуинвариант
invariant
semi-invariant
371.32:51(045)
 
Description Розглянута система пропедевтичних вправ початкового сприйняття понять “інваріант” та
“напівінваріант”. Пропонується застосування цієї системи в процесі викладання дисципліни
“Математика” молодшим спеціалістам комп’ютерно-орієнтовних спеціальностей, на відміну від
існуючої на сьогодні думки, що цей матеріал доцільно використовувати в процесі підготовки
школярів до участі в математичних олімпіадах.
Рассмотрена система пропедевтических упражнений начального восприятия понятий
“инвариант” и “полуинвариант”. Предлагаеться применение этой системы в процессе
преподавания дисциплины “Математика” младшим специалистам компьютерно-ориентированных
специальностей, в отличие от существующего сегодня мнения, что этот материал целесообразно
использовать в процессе подготовки школьников к участию в математических олимпиадах.
A system of propaedeutic exercises of preliminary perception of concepts “invariant” and “semiinvariant”
has been considered. This system is proposed for application within studying the discipline
“Mathematics” for students of computer-oriented specialties, as against the opinion that this material is
advisable for applying in preparing pupils to mathematical Olympiads.
 
Date 2017-09-18T11:07:23Z
2017-09-18T11:07:23Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Пропедевтика сприйняття понять "інваріант” та "напівінваріант” пр наданні математичної освіти молодшим спеціалістам комп'ютерно-орієнтовних спеціальностей (ВНЗ I-II рівнів акредитації) / О. Лещинський, В. Тихонова, Т. Бохонова, О. Томащук , В. Гроза // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 16. – C. 83-89.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15597
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова