Запис Детальніше

Психолого-педагогічні засади розвитку критичного мислення старшокласників у процесі навчання фізики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічні засади розвитку критичного мислення старшокласників у процесі навчання фізики
 
Creator Костиніч, О. С.
 
Subject критичне мислення
засади
принципи
критическое мышление
основы
принципы
critical thinking
foundations
principles
371.3:53(07)
 
Description У статті розглянуто психолого-педагогічні засади розвитку критичного мислення
старшокласників у процесі навчання фізики які містять: підходи, принципи, функції, умови та
поетапний аналіз навчальної діяльності.
В статье рассмотрены психолого-педагогические основы развития критического
мышления старшеклассников в процессе обучения физике содержащие: подходы, принципы,
функции, условия и поэтапный анализ учебной деятельности.
The article describes the psychological and pedagogical foundations for the development of critical
thinking in high school students learning physics containing: approaches, principles, functions,
conditions and phase analysis of educational activity.
 
Date 2017-09-21T06:19:19Z
2017-09-21T06:19:19Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Костиніч О. С. Психолого-педагогічні засади розвитку критичного мислення старшокласників у процесі навчання фізики / О. С. Костиніч // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 48. – C. 73-77.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15664
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова