Соотношение понятий "модель образования", "подход к обучению", "принципы обучения"
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соотношение понятий "модель образования", "подход к обучению", "принципы обучения"
|
|
Creator |
Стативка, В. И.
|
|
Subject |
модель образования
поход к обучению модель освіти підхід до навчання model of education approach to teaching 378.011.33:004.457 – 051 |
|
Description |
В статье осуществляется сравнительный анализ содержания понятий “модель образования”, “подход к обучению”, “принципы обучения”. На основе анализа автор приходит к выводу: в Украине избрана личностно-ориентированная модель образования, в рамках которой применительно к обучению языкам доминирует коммуникативно-деятельностный подход, а социокультурный, компетентностный и другие являются принципами его реализации. У статті здійснюється порівняльний аналіз змісту понять “модель освіти”, “підхід до навчання”, “принципи навчання”. На підставі аналізу автор доходить висновку: в Україні обрана особистісно-орієнтована модель освіти, в межах якої здійснюється комунікативно-діяльністний підхід до навчання мови, а соціокультурний компетентністний та інші є принципами його реалізації. The article focuses on the comparative analysis of the notions “model of education”, “approach to teaching”, “principles of teaching”. The author states that there is confusion of the notions in methodology. As a result of comparative analysis of the notions, it has been determined that the model of education is understood as a pattern of construction of educational system in the country (Ukraine has chosen personality-oriented model of education) |
|
Date |
2017-09-29T13:55:46Z
2017-09-29T13:55:46Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Стативка В. И. Соотношение понятий "модель образования", "подход к обучению", "принципы обучения" / В. И. Стативка // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 49. – C. 160-167.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15785 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|