Запис Детальніше

Критерии оценивания комплексных умений иностранных студентов при обучении чтению на продвинутом этапе нефилологического профиля

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Критерии оценивания комплексных умений иностранных студентов при обучении чтению на продвинутом этапе нефилологического профиля
 
Creator Хейлик, В. Д.
 
Subject метатема
устная речь
метатема
усне мовлення
methatheme
oral speech
378.016:811.161.1
 
Description В статье предложена лингводидактическая модель, усовершенствованы критерии и
показатели измерений уровней коммуникативной компетенции иностранных учащихся,
проанализированы подходы к формированию умений в комбинированном речевом акте “чтение-
говорение”.
У статті запропоновано лінгводидактичну модель, вдосконалено критерії та показники
вимірів рівнів комунікативної компетенції іноземних учнів, проаналізовано підходи до формування
вмінь у комбінованому мовленнєвому акті “читання-говоріння”.
The corresponding linguadidactical model is worked and experimentally tested, the criteria and
estimation rates for the communicative competence levels of foreign students, new technological
approaches in teaching foreign students to combined speech act “reading-speaking” are analyzed.
 
Date 2017-09-29T14:06:02Z
2017-09-29T14:06:02Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Хейлик В. Д. Критерии оценивания комплексных умений иностранных студентов при обучении чтению на продвинутом этапе нефилологического профиля / В. Д. Хейлик // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 49. – C. 178-184.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15788
 
Language ru
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова