Запис Детальніше

Психолінгвістичний підхід у вивченні синтаксичного оформлення текстів соціальної реклами

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолінгвістичний підхід у вивченні синтаксичного оформлення текстів соціальної реклами
 
Creator Харченко, С. В.
Бугайова, О. І.
 
Subject соціальна реклама
психолінгвістичний аспект
социальная реклама
психолингвистические аспект
social advertisement
psycholinguistic aspect
81‘23:659.138.6
 
Description У статті зроблено спробу встановити зв‘язок між психолінгвістичним аспектом
реалізації текстів соціальної реклами та їх граматичним оформленням. Установлено, що
вибір семантико-синтаксичної будови речень текстів соціальної реклами залежить і від
використаних прийомів психологічного впливу на адресата.
В статье предпринята попытка установить связь между психолингвистическим
аспектом реализации текстов социальной рекламы и их грамматическим оформлением.
Установлено, что выбор семантико-синтаксического строения предложений текста
социальной рекламы зависит и от использованных приемов психологического
воздействия на адресата.
The article attempts to establish a connection between psycholinguistic aspects of social
advertising‘s texts and their grammatical design.
 
Date 2017-10-05T11:53:17Z
2017-10-05T11:53:17Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Харченко С. В. Психолінгвістичний підхід у вивченні синтаксичного оформлення текстів соціальної реклами / С. В. Харченко, О. І. Бугайова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 8 : Філологічні науки (мовознавство) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 6. – C. 213-221.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15829
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова