Психолінгвістичний підхід у вивченні синтаксичного оформлення текстів соціальної реклами
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психолінгвістичний підхід у вивченні синтаксичного оформлення текстів соціальної реклами
|
|
Creator |
Харченко, С. В.
Бугайова, О. І. |
|
Subject |
соціальна реклама
психолінгвістичний аспект социальная реклама психолингвистические аспект social advertisement psycholinguistic aspect 81‘23:659.138.6 |
|
Description |
У статті зроблено спробу встановити зв‘язок між психолінгвістичним аспектом реалізації текстів соціальної реклами та їх граматичним оформленням. Установлено, що вибір семантико-синтаксичної будови речень текстів соціальної реклами залежить і від використаних прийомів психологічного впливу на адресата. В статье предпринята попытка установить связь между психолингвистическим аспектом реализации текстов социальной рекламы и их грамматическим оформлением. Установлено, что выбор семантико-синтаксического строения предложений текста социальной рекламы зависит и от использованных приемов психологического воздействия на адресата. The article attempts to establish a connection between psycholinguistic aspects of social advertising‘s texts and their grammatical design. |
|
Date |
2017-10-05T11:53:17Z
2017-10-05T11:53:17Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Харченко С. В. Психолінгвістичний підхід у вивченні синтаксичного оформлення текстів соціальної реклами / С. В. Харченко, О. І. Бугайова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 8 : Філологічні науки (мовознавство) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 6. – C. 213-221.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15829 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|