Запис Детальніше

Теоретичні та практичні аспекти управління якістю освіти в умовах еволюції від інформаційного суспільства до «суспільства знань»

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні та практичні аспекти управління якістю освіти в умовах еволюції від інформаційного суспільства до «суспільства знань»
 
Creator Воденніков, С. А.
 
Subject управління якістю освіти
якість освіти
інформаційне суспільство
«суспільство знань»
інформатизація
education quality management
education quality
information society
“knowledge society”
informatization
316.32:004]:37.014.6
 
Description Якість освіти - це максимальне розкриття
творчих можливостей людини, її
здібностей до самоосвіти і самонавчання
як основної ціннісної установки в умовах
еволюції від інформаційного суспільства до
«суспільства знань». Задача підвищення
якості освіти – це надати майбутньому
працівникові широку освіту, включаючи
знання у сфері підприємництва,
менеджменту, вирішення кризових
ситуацій, інформаціології, а також
навчити навичкам сприйняття нових знань.
В умовах еволюції інформаційного
суспільства в «суспільство знань»
інноваційна діяльність є одним з ключових
факторів виробництва, в контексті якого
інновація перетворюється на ключовий
ресурс, а інтелектуальні та технічні
здібності виступають основою багатства
як індивідуумів, так ВНЗ і всієї країни. Доведено, що слід
розвивати механізми управління якістю
освіти в умовах інформаційного
суспільства та глобалізації, направлені на
підвищення ефективності якості освіти та
підготовки високопрофесійних і
висококомпетентних фахівців, здатних працювати в умовах
конкурентоспроможного середовища.
The quality of education is the maximum opening
of creative possibilities of a man, their abilities
to self-education and self-learning as the main
value orientations under the conditions of
evolution from information society to
“knowledge society”. The task of education
quality improvement is to give future workers a
broad education, including knowledge in the
field of entrepreneurship, management and
solution of crisis situations, informatiology,
and to teach the skills of new knowledge
perception. Under the conditions of evolution
of information society into “knowledge
society”, innovation activity is one of the key
factors of production in the context of which
innovation becomes a key resource, and
intellectual and technical abilities are the
basis of wealth for both individuals,
Universities and the country. It is proved that it is
necessary to develop mechanisms of education
quality management under the conditions of
information society and globalization, aimed
to enhance the effectiveness of the quality of
education and training of highly professional
and highly competent professionals able to work in a competitive environment.
 
Date 2017-10-13T11:31:28Z
2017-10-13T11:31:28Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Воденніков, С. А. Теоретичні та практичні аспекти управління якістю освіти в умовах еволюції від інформаційного суспільства до «суспільства знань» / С. А. Воденніков // Освітній дискурс = Educational discourse : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во «Гілея», 2017. – Вип. 1. – С. 34-48.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15943
 
Language uk
 
Publisher Вид-во "Гілея"