Лабіринти спілкування : методичні рекомендації з формування конструктивних життєвих навичок та стратегій поведінки у вихованок шкіл-інтернатів
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Лабіринти спілкування : методичні рекомендації з формування конструктивних життєвих навичок та стратегій поведінки у вихованок шкіл-інтернатів
|
|
Creator |
Кушнірчук, Оксана Романівна
Вольнова, Леся Миколаївна |
|
Subject |
тренінг
комунікативні навички профілактика конфліктів навички лідерства training communicative skills conflict prevention leadership skills 316.46 : 316.6 |
|
Description |
Модуль «Лабіринти спілкування» спрямований на формування у вихованок шкіл-інтернатів навичок спілкування, усвідомлення і вираження своїх почуттів, навичок розуміння та прийняття почуттів оточуючих людей, активізацію у дівчат механізмів самопізнання і самовираження, вироблення навичок подолання конфліктів тощо. Він включає два тренінги «Тренінг по розвитку комунікативних навичок», «Тренінг подолання конфліктів» та семінар-практикум «Вироблення навичок лідерства». Може стати в пригоді як працівникам інтернатних закладів, так і іншим фахівцям, котрі організовують виховну роботу з неповнолітніми, зокрема підлітками. Module "Labyrinths of Communication" is aimed at forming in boarding school pupils skills of communication, awareness and expression their feelings, skills of understanding and acceptance of feelings of the surrounding people, activation of girls' mechanisms of self-knowledge and self-expression, development skills to overcome conflicts, etc. |
|
Date |
2017-10-30T14:27:09Z
2017-10-30T14:27:09Z 2017 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Кушнірчук О. Р. Лабіринти спілкування : методичні рекомендації з формування конструктивних життєвих навичок та стратегій поведінки у вихованок шкіл-інтернатів / О. Р. Кушнірчук, Л. М. Вольнова. – Луцьк, 2017. – 46 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16115 |
|
Language |
uk
|
|