Значимость лингвосинергетической деятельности в процессе формирования языковой личности школьника
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Значимость лингвосинергетической деятельности в процессе формирования языковой личности школьника
Значущість лінгвосинергетичної діяльності в процесі формування мовної особистості школяра |
|
Creator |
Куринная, А. Ф.
|
|
Subject |
языковая личность школьника
лингвосинергетика лингвосинергетическая деятельность обучение словом речетворчество мовна особистість школяра лінгвосинергетика лінгвосинергетична діяльність навчання словом мовленнєвотворчість language personality of schoolboy lingvo-synergetics lingvo-synergetic approach teaching the word creation of speech |
|
Description |
Статья посвящена проблеме формирования лингвосинергетического подхода в практике школьного языкового образования. В статье рассматриваются новые направления работы со словом на уроках русского языка, которые развивают интерес к слову как историко-культурному феномену и ведут от переживания слова к его познанию. Стаття присвячена проблемам формування лінгвосинергетичного підходу в практиці шкільної мовної освіти. В статті розглядаються нові напрями роботи зі словом на уроках російської мови, які розвивають інтерес до слова як історико-культурного феномену та ведуть від відчуття слова до його пізнання. This paper examines the problem of the lingvo-synergetic approach formation in the practice of school language education. This article discusses new directions of the work with the word on the lessons of the Russian language, which develop an interest in word as a historical and cultural phenomenon and lead from the experiences of a word to its knowledge. |
|
Date |
2017-11-02T09:37:37Z
2017-11-02T09:37:37Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Куринная, А. Ф. Значимость лингвосинергетической деятельности в процессе формирования языковой личности школьника / А. Ф. Куринная // Науковий часопис Національного педагогічного університету М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 126-132.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16234 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|