Запис Детальніше

Компетентностний підхід до питань взаємодії батьків з фахівцями в корекційній освіті дітей з полісистемними порушеннями розвитку

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Компетентностний підхід до питань взаємодії батьків з фахівцями в корекційній освіті дітей з полісистемними порушеннями розвитку
 
Creator Хворова, Г. М.
 
Subject компетентностний підхід до взаємодії батьків та фахівців
патерналіський підхід
наративний підхід
Методика Незавершених Ситуацій
компетентностный подход к взаимодействию родителей и специалистов
патерналиский подход
наративный подход
Методика Незавершенных Ситуаций
competent approach to the interaction of parents and professionals
paternal approach
narrative approach
Methods of Unfinished Situations
37.018.11
 
Description Стаття присвячена науковому обґрунтуванню та практичній реалізації компетентностного підходу до питань
взаємодії батьків з фахівцями в корекційній освіті дітей з полісистемними порушеннями розвитку. Наведена порівняльна
характеристика існуючих підходів до означеного питання (практичний – патерналіський підхід, психотерапевтичний підхід, родинно-центрований супровід, наративний підхід). Розкрито зміст та цілі адаптації Методики Незавершених Ситуацій (МНС) для діагностики і формування компетентності батьків дітей з полісистемними порушеннями розвитку. Показано, що компетентність батьків дітей з полісистемними порушеннями розвитку складається з трьох складових: взаємодія з дитиною, взаємодія з навколишнім середовищем, забезпечення якості життя.
Статья посвящена научному обоснованию и практической реализации компетентностного подхода к вопросам
взаимодействия родителей со специалистами в коррекционном образовании детей с полисистемными нарушениями развития. Приведена сравнительная характеристика существующих подходов к данному вопросу (практический – патерналиский подход, психотерапевтический подход, семейно-ориентированное сопровождение, наративный подход).
Раскрыто содержание и цели адаптации Методики Незавершенных Ситуаций (МЧС) для диагностики и формирования компетентности родителей детей с полисистемными нарушениями развития. Показано, что компетентность родителей детей с полисистемными нарушениями развития состоит из трех составляющих: взаимодействие с ребенком, взаимодействие с
окружающей средой, обеспечение качества жизни.
The article is devoted to scientific substantiation and practical implementation of competence approach to the interaction of
parents with specialists in correctional education for children with multisystem developmental disorders. The comparative
characteristic of existing approaches to definite questions (practical - paternal approach psychotherapeutic approach, familycentered support, narrative approach) is reduced. The content and purpose of adaptation Methods Unfinished Situations (MUS) for the diagnosis and formation of competence of parents of children with multisystem developmental disorders. It is shown that the competence of parents of children with multisystem developmental disorders consist of three components: the interaction with the child, the interaction with the environment, quality of life.
 
Date 2017-11-10T10:11:32Z
2017-11-10T10:11:32Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Хворова, Г. М. Компетентностний підхід до питань взаємодії батьків з фахівцями в корекційній освіті дітей з полісистемними порушеннями розвитку / Г. М. Хворова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 136-143.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16441
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова