Запис Детальніше

Психологічна корекція емоційних порушень у дітей молодшого шкільного віку засобами арт-терапії (у проективному ключі)

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психологічна корекція емоційних порушень у дітей молодшого шкільного віку засобами арт-терапії (у проективному ключі)
 
Creator Кротенко, В. І.
Стрілець, К. С.
 
Subject емоційні порушення
проективні методики
психокорекційна робота
засоби арт-терапії
фототерапія
мульт – терапія
терапія коміксами і мангою
эмоциональные нарушения
проективные методики
психокоррекционная работа
средства арт- терапии
фототерапия
мульт – терапия
терапия комиксами и мангой
emotional disturbances
projective techniques
psychocorrective work
means of art therapy
phototherapy
cartoon - therapy
therapy by comics and manga
159.9
 
Description У статті розглядається проблема психологічної корекції емоційних порушень у дітей молодшого шкільного віку
засобами арт – терапії. Для вирішення даного питання здійснений теоретичний аналіз джерел щодо виявлення факторів, які впливають на емоційну сферу, окрім того виявлення спектру найбільш поширених на сьогоднішній день емоційних порушень, які зустрічаються у дітей. Обгрутована необхідність знань особливостей даних порушень, причини і характер їх виникнення, які мають важливе значення в процесі психокорекційної роботи з дітьми молодшого шкільного віку.
Окрім того були визначені сучасні, альтернативні методи діагностики для виявлення емоційних порушень на основі
яких висунули сучасні, ефективні методи корекції засобами арт – терапії (фото – , мульт – терапії та терапією коміксами і
мангою) в проективному ключі, саме тому, що вони мають легкий, невимушений корегуючий ефект. Визначені методи будуть сприяти зниженню рівня емоційної напруги у дітей, не викликаючи у них відторгнення, а швидше навпаки – інтерес і
позитивне ставлення. Намічено основні тенденції застосування даних методик, які добре допоможуть дитині самовиразитися, обмінятися враженнями про себе, про оточуючий світ, проявити свої інтереси, схильності, почуття; таким чином набути досвіду, навчитися новому про себе, про світ, про емоції та їх вираження.
В статье рассматривается проблема психологической коррекции эмоциональных нарушений у детей младшего
школьного возраста средствами арт – терапии. Для решения данного вопроса осуществлен теоретический анализ
источников по выявлению факторов, которые влияют на эмоциональную сферу, кроме того выявления спектра наиболее распространенных на сегодняшний день эмоциональных нарушений, которые встречаются у детей. Обоснована необходимость знаний особенностей данных нарушений, причины и характер их возникновения, которые имеют важное значение в процессе психокоррекционной работы с детьми младшего школьного возраста.
Кроме того были определены современные, альтернативные методы диагностики для выявления эмоциональных
нарушений на основе которых выдвинули современные, эффективные методы коррекции средствами арт – терапии (фото, мульт – терапии и терапией комиксами и мангой) в проективном ключе, именно потому, что они имеют легкий,
непринужденный корректирующий эффект. Определенные методы будут способствовать снижению уровня эмоционального напряжения у детей, не вызывая у них отторжения, а скорее наоборот – интерес и позитивное отношение.
Намечены основные тенденции применения данных методик, которые хорошо помогут ребенку самовыразиться,
обменяться впечатлениями о себе, об окружающем мире, проявить свои интересы, склонности, чувства; таким образом
приобрести опыт, узнать о себе что-то новое, о мире, об эмоциях и их выражении
The article deals with problems of psychological correction of emotional disturbances for primary school-age children by
means of art - therapy. To address this issue, I implemented the theoretical analysis of sources to identify the factors that influence
the emotional sphere and the spectrum of the most common children’s emotional disturbances to date.
Substantiates the necessity of knowledge of the features of these disorders, the reasons and the nature of their origin,
which are important in the process of psychocorrective work with primary school-age children. In addition I have defined the modern, alternative diagnostic methods for the detection of emotional disorders. Based on them I proposed modern, efficient methods of correction through art - therapy (photo -, multi - therapy and therapy by comics and manga) in a projective way, precisely, because it has easy and easygoing corrective effect. Certain methods will help reduce children’s emotional stress, not causing rejection, but causing the interest and the positive attitude. I identified the main trends in the application of these techniques that will help the child to express himself, to exchange impressions about himself, about the world, develop his interests, inclinations, feelings; in such way to gain experience, learn something new about himself and about the world; about emotions and their expression.
 
Date 2017-11-10T15:33:17Z
2017-11-10T15:33:17Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Кротенко, В. І. Психологічна корекція емоційних порушень у дітей молодшого шкільного віку засобами арт-терапії (у проективному ключі) / В. І. Кротенко, К. С. Стрілець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 190-196.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16459
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова