Запис Детальніше

Применение метода функционального анализа поведения для коррекции нежелательного поведения у ребенка с расстройством аутистического спектра

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Применение метода функционального анализа поведения для коррекции нежелательного поведения у ребенка с расстройством аутистического спектра
Применение метода функционального анализа поведения для коррекции нежелательного поведения у ребенка с расстройством аутистического спектра
 
Creator Мигулева, С. В.
 
Subject прикладний аналіз поведінки
аутизм
функціональна оцінка поведінки
прикладной анализ поведения
аутизм
функциональная оценка поведения
applied behavior analysis
autism
functional assessment of behavior
376
 
Description У статті описується метод функціональної оцінки поведінки (Functional Behaviour Assessment), що дозволяє
дослідникам і практикам визначити причину, через яку виникає та чи інша небажана (проблемна) поведінка. Даний метод досить давно включений в стандарт знань професійного американського психолога і педагога, що працює з дітьми з
розладами аутистичного спектру (РАС). На сьогоднішній день метод застосовується і у вітчизняній практиці. Функціональна
оцінка поведінки використовується при дослідженні складних поведінкових проблем, таких як агресивна і деструктивна,
зокрема, самопошкоджуюча поведінка. У статті детально описується випадок застосування методу функціональної оцінки поведінки для визначення функцій поведінки у дитини 9 років з діагнозом розлади аутистичного спектру з метою складання програми корекції небажаної поведінки. У висновку відображені можливості і обмеження застосовуваного методу.
В статье описывается метод функциональной оценки поведения (Functional Behaviour Assessment), позволяющий
исследователям и практикам определить причину, из-за которой возникает то или иное нежелательное (проблемное)
поведение. Данный метод достаточно давно включен в стандарт знаний профессионального американского психолога и педагога, работающего с детьми с расстройствами аутистического спектра (РАС). На сегодняшний день метод применяется и в отечественной практике. Функциональная оценка поведения используется при исследовании сложных поведенческих проблем, таких как агрессивное и деструктивное, в частности, самоповреждающее поведение. В статье подробно описывается случай применения метода функциональной оценки поведения для определения функций поведения у ребенка 9 лет с диагнозом расстройства аутистического спектра с целью составления программы коррекции нежелательного поведения. В заключении отражены возможности и ограничения применяемого метода.
This article describes a method of functional assessment of behavior (Functional Behaviour Assessment) that enables
researchers and practitioners to determine the cause, behind which there is something undesirable (problematic) behavior. This
method long enough a part of the standard of professional knowledge American psychologist and educator working with children with autism spectrum disorders (ASD). Today the method is used in domestic practice. Functional assessment of behavior is used in the study of complex behavioral problems such as aggressive and destructive, particularly campbridge behavior. The article describes the case of applying the method of functional behaviour assessment to determine functions of behavior in a child 9 years of age with a diagnosis of autism spectrum disorders for the purpose of making program correction of unwanted behavior. In conclusion, possibilities and limitations of the method applied.
 
Date 2017-11-15T14:20:27Z
2017-11-15T14:20:27Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Мигулева, С. В. Применение метода функционального анализа поведения для коррекции нежелательного поведения у ребенка с расстройством аутистического спектра / С. В. Мигулева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 11-17.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16526
 
Language ru
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова