Сутність готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору в дітей початкової школи
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору в дітей початкової школи
|
|
Creator |
Шеремет, Інеса Володимирівна
|
|
Subject |
професійна підготовка вчителів
профілактика порушень зору, критерії готовності до професійної діяльності prevention of sense of vision criteria of readiness for professional activity 378.011.3 - 051:373 - 056.262 |
|
Description |
Стаття присвячена вивченню готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору у дітей. Узагальнена інформація про сучасні трактування поняття готовності до професійної діяльності. Наведені критерії підходів до оцінки готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору у дітей. Формування у студентів готовності до інноваційної діяльності передбачає грунтовну роботу щодо вивчення нових технологій по збереженню та профілактики зору, обгрунтування механізму їх упровадження, цілеспрямоване формування розуміння майбутнім вчителем необхідності до інноваційної діяльності з цього питання. Готовність майбутніх учителів до профілактики порушень зору у дітей, як і готовність до педагогічної діяльності в цілому, повинна містити такі компоненти: мотиваційний, змістовий та процесуальний. Проведений теоретичний аналіз дозволив зробити висновок щодо дослідження зазначених компонентів готовності на чотирьох рівнях їх сформованості: елементарному, репродуктивному, продуктивному і творчому. Для їх характеристики нами були розроблені і обгрунтовані критерії їх оцінювання.
The article is devoted to the study of readiness of teachers-to-be to prevent visual impairment in children. The information on current interpretations of readiness for professional activities issummarized. The c1iteria of approach to the evaluation of readiness of teachers to-be to prevent visual impairment in children are presented. D1weloping students' readiness for innovation activities involves substantial efforts to study new tec/Jno/ogies for preservation and prevention of sense of vision, study the mechanism of their imple mentation, developing of purposeful understanding of teachers -to-be the necessity of innovative activities on this issue. Thereadiness of teachers-to-be to prevent visual impairment in children, as well as readiness for pedagogical activity in general, should contain the following components: motivational, conceptual andprocedural. The theoretical analysis led to the conclusion about the research of these components of readiness at four levels of formation: elementary, reproductive, productive and creative. We have developed and ma son the criteria of the evaluation for their characteristics |
|
Date |
2017-11-21T11:29:36Z
2017-11-21T11:29:36Z 2015-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шеремет, І. В. Сутність готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору в дітей початкової школи / І. В. Шеремет // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". - Київ : Гнозис, 2015. - Вип. 36, Том ІІІ (63) : Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору". - С. 542-553.
978-966-2760-18-7 978-617-7380-04-6 http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16585 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Гнозис
|
|