Запис Детальніше

Особистісний ресурс майбутнього педагога-музиканта в ракурсі міжсуб’єктних виробничих відносин

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особистісний ресурс майбутнього педагога-музиканта в ракурсі міжсуб’єктних виробничих відносин
 
Creator Бодрова, Т. О.
 
Subject особистісний ресурс
методична підготовка майбутніх учителів музики
личностный ресурс
методическая подготовка будущих учителей музыки
personal resource
methodical preparation of future teachers of music
378.091.12.011.3-051:78]:159.923
 
Description У статті розглянуто значення особистісного ресурсу як системної інтегральної характеристики
педагога, визначено його місце в структурі методичної підготовки майбутніх учителів музики. Доведено, що
ресурсний підхід як один із чинників оновлення мистецько-освітнього простору засвідчує свою перспективність
в оптимізації навчально-виховного процесу, динамізуючи практичну діяльність студентів у напрямку більш
продуктивного прояву особистісно-професійних можливостей та здатності до суб’єкт-субєктної взаємодії.
В статье рассмотрено значение личностного ресурса как системной интегральной характеристики
педагога, определено его место в структуре методической подготовки будущих учителей музыки. Доказано, что
ресурсный подход как один из факторов обновления художественно-образовательного пространства подтверждает свою перспективность
в оптимизации учебно-воспитательного процесса, динамизируя практическую деятельность студентов в направлении более
продуктивного проявления личностно-профессиональных возможностей и способности к субъект-субъектному взаимодействию.
The article ediscusses the signific ance of personal resourceas a system of integral characteristics of the teacher,
determined by its position in the structure of methodical preparation of future teachers of music.
Resources approach as a factor in art and education spaceis a promising optimization of the educational process in
the direction of increasing its productivity. The author found that the result of methodical preparation of future teachers of
music is their methodological preparedness as a set of personal values, cognitive and operational-activity components of
the tool.
Identified, in herent in the essential characteristics of methodical preparation resource factors contribute to the
successful implementation of a student on industrial practice the important tasks of the modern school, associated with
theformationofthemusicalcompetence.
Intheprocessofanalysisoftheconceptof “personal resource” found that its essence lie sinemphasizing a strong,
dominant and active personality traits in society that in crease the probability of overcoming of difficulties and the
achievement of its objectives.
 
Date 2017-11-22T14:16:54Z
2017-11-22T14:16:54Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Бодрова, Т. О. Особистісний ресурс майбутнього педагога-музиканта в ракурсі міжсуб’єктних виробничих відносин / Т. О. Бодрова // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, докторантів та аспірантів, 14-18 березня 2016 року. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – C. 13-15.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16654
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова