Запис Детальніше

Особистісний підхід науковців до характеристики затримки психічного розвитку

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особистісний підхід науковців до характеристики затримки психічного розвитку
 
Creator Войтко, В. В.
 
Subject затримка психічного розвитку
зворотний процес
уповільнений темп розвитку
конституціональний генез
соматогеннний генез
психогенний генез
церебрально-органічний генез
задержка психического развития
обратный процесс
замедленный темп развития
конституциональный генез
соматогеннный генез
психогенный генез
церебрально-органический генез
zatrimka psihіchnogo rozvitku
zvorotny processes
upovіlneny pace rozvitku
konstitutsіonalny genesis
genesis somatogennny
psychogenic genesis
cerebral organіchny genesis
376
 
Description В статті здійснюється аналіз наукових підходів до визначення та характеристики категорії дітей з ЗПР, констатується факт зворотності даного явища, виокремлюється кожна група даної категорії, вказуються чинники походження затримки психічного розвитку, спільне та відмінне між кожною групою відхилень. За різними підходами та різним напрямком досліджень вчених наголошується думка, що затримка психічного розвитку — це перш за все уповільнення темпу розвитку психіки дитини, яке виражається в недостатності загального запасу знань, незрілості мислення, переважанні ігрових інтересів, швидкою пересичуваністю в інтелектуальній діяльності і потребує інтенсивної корекції.
В статье проводится анализ научных подходов к определению и характеристики категорий детей с ЗПР, констатируется факт возвратности данного явления, выделяется каждая группа данной категории, указываются факторы происхождения задержки психического развития, общее и отличное между каждой группой отклонений. По разным подходам и различным направлениям исследований ученых проводится мысль, что задержка психического развития - это прежде всего замедление темпа развития психики ребенка, которое выражается в недостаточности общего запаса знаний, незрелости мышления, преобладании игровых интересов, быстрым пресыщением в интеллектуальной деятельности и требует интенсивной коррекции.
In the article the analysis of scientific approaches to determining the categories and characteristics of children with CRA,
stated fact reversibility of the phenomenon, the group singled out each of the categories specified factors the origin of mental
retardation, common and different between each group deviations. According to different approaches and different area of research scientists emphasized the idea that mental retardation - is primarily a slowing in the pace of the psyche of the child, which is reflected in the lack of common stock of knowledge, immaturity
thinking prevalence gaming interests quick peresychuvanistyu in intellectual activity and requires intensive correction .
 
Date 2017-11-23T12:25:47Z
2017-11-23T12:25:47Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Войтко, В. В. Особистісний підхід науковців до характеристики затримки психічного розвитку / В. В. Войтко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 289-294.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16672
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова