Запис Детальніше

Підходи до тестування рівня сформованості іншомовної компетентності майбутніх учителів у говорінні

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підходи до тестування рівня сформованості іншомовної компетентності майбутніх учителів у говорінні
 
Creator Українська, О. О.
 
Subject майбутні вчителі
підходи до тестування
рівень сформованості іншомовної компетентності у говорінні
тестування
будущие учителя
подходы к тестированию
уровень сформированности иноязычной компетентности в говорении
тестирование
future teachers
approaches to testing
level of competence in speaking foreign languages
testing
 
Description Статтю присвячено підходам до тестування рівня сформованості іншомовної
компетентності майбутніх учителів у говорінні (комунікативний, компетентнісний і рівневий),
виділеним згідно із сучасними тенденціями у викладанні іноземних мов. Так тестування
представлено як процес перевірки рівня сформованості прямих об’єктів контролю – мовленнєвих
умінь – з урахуванням основних психолінгвістичних закономірностей усномовленнєвого
спілкування.
Статья посвящается подходам к тестированию уровня сформированности иноязычной
компетентности будущих учителей в говорении (коммуникативный, компетентностный и
уровневый), выделенных с учетом современных тенденций в обучении иностранным языкам. Так
тестирование представляется как процесс проверки уровня сформированности прямых объектов
контроля – речевых умений – с учетом основных психолингвистических закономерностей
устноречевого общения.
The article is devoted to the approaches to testing future teachers’ competence in speaking foreign
languages in accordance with the modern tendencies in teaching (communicative, competence and
multilevel). Thus testing is described as the process of assessing speaking skills when psycholinguistic
laws are respected.
 
Date 2017-11-24T09:02:36Z
2017-11-24T09:02:36Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Українська, О. О. Підходи до тестування рівня сформованості іншомовної компетентності майбутніх учителів у говорінні / О. О. Українська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 35. - С. 168-174.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16690
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова