Взаимосвязь категорий мировосприятия подростков с "Вечными" проблемами мировой литературы и их роль в формировании образной картины мира школьников
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Взаимосвязь категорий мировосприятия подростков с "Вечными" проблемами мировой литературы и их роль в формировании образной картины мира школьников
|
|
Creator |
Храброва, В. Е.
|
|
Subject |
образная картина мира
категории мировосприятия вечные проблемы мировой литературы образна картина світу категорії світосприйняття вічні проблеми світової літератури image-bearing picture of the world categories of perception of the world eternal problems of world literature |
|
Description |
В данной статье рассматриваются категории мировосприятия, влияющие на формирование образной картины мира подростков: мир-красота, мир-образ, мир-отстраненность, мир-единение, мир-сопоставление, мир-опасность, мир-польза, мир-факт. Показано взаимовлияние и взаимопроникновение этих категорий мировосприятия и сущностных характеристик культурной личности: человека чувствующего, мыслящего, действующего. Проанализирована взаимосвязь категорий мировосприятия подростков и “вечных” проблем мировой литературы. У даній статті розглядаються категорії світосприйняття, що впливають на формування образної картини світу підлітків: світ-краса, світ-образ, світ-відстороненність, світ-єднання, світ-зіставлення, світ-небезпека, світ-користь, світ-факт. Показані взаємовплив і взаємопроникнення цих категорій світосприйняття й сутнісних характеристик культурної особистості: людину, що вічуває, мислить, діє. Проаналізовані взаємозв’язок категорій світосприймання підлітків і “вічних” проблем світової літератури. The categories of perception of the world, influencing on forming of vivid picture of the world of teenagers, are examined in the article: world-appearance, world-beauty, the world is removed, world- unity, world-comparison, world-danger, world-benefit, world-fact. Vzaimovliyanie and interpenetration of these categories of perception of the world and essence descriptions of cultural personality is rotined: man feeling, intellectual, operating. Intercommunication of categories of perception of the world of teenagers and “eternal” problems of world literature is analysed. |
|
Date |
2017-11-24T12:53:27Z
2017-11-24T12:53:27Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Храброва, В. Е. Взаимосвязь категорий мировосприятия подростков с "Вечными " проблемами мировой литературы и их роль в формировании образной картины мира школьников / В. Е. Храброва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 35. - С. 178-183.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16692 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|